کد خبر : 17339
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

طعنه به تصمیم سرمربی هلندی به خاطر مهاجم کردن مدافع

طعنه به تصمیم سرمربی هلندی به خاطر مهاجم کردن مدافع
هری مگوایر در دیدار دیشب منچستر یونایتد به عنوان یک مدافع در پست خط حمله منچستری ها قرار گرفت تا واکنش های عجیبی توسط هواداران در پی داشته باشد.؛

در دیدار دیشب لیگ اروپا اریک تن هاخ اقدام به انجام روش و کار جالبی کرد. در شرایطی که اصلا هیچ کسی انتظار مهاجم کردن یک مدافع را نداشت اما تن هاخ این کار را در بازی دیشب انجام داد.

در لیگ اروپا و در حدود 10 دقیقه انتهایی مسابقه در شرایطی که منچستر نیاز به گلهای بیشتر برای صعود از گروه خود به عنوان تیم نخست داشت، مقابل رئال سوسیداد هری مگوایر را مهاجم کرد.

اریک تن هاخ با استفاده از مگوایر به دنبال استفاده از قدرت سرزنی او بود هر چند این اتفاق نیافتاد. در مدت زمان حضور این مدافع در خط هجومی منچستر، وی موفق به گلزنی یا ایجاد موقعیت خطرناک یا حتی موقعیت سازی نشد.

یکی از هواداران در توئیت خود با طعنه نوشته است که کریستیانو رونالدو بعد از بازی کردن کنار بازیکنان بزرگی همچون وین رونی و کریم بنزما حالا در حمله باید با مگوایر بازی کند. این هوادار این گونه به تصمیم عجیب تن هاخ با طعنه واکنش نشان داد.

طعنه به تصمیم سرمربی هلندی به خاطر مهاجم کردن مدافع

اقدامی که هیچ هوادار و کارشناس فوتبالی آن را پیش بینی نمی کرد که مگوایر زوج رونالدو در منچستر در خط حمله شود. تاکتیکی که البته جواب نیز نداد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها