کد خبر : 16874
تاریخ انتشار : جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۷:۳۳

پنج پرسپولیسی مقابل مس جان سالم به در بردند

پنج پرسپولیسی مقابل مس جان سالم به در بردند
پنج بازیکن مهم و بزرگ پرسپولیس تهران مقابل مس به دلیل کارت نگرفتن و در خطر سه کارته شدن و از دست دادن بازی مقابل استقلال جان سالم به در بردند؛

پرسپولیسی هایی که مقابل مس کرمان جان سالم به در بردند. اتفاقی که مطمئنا باعث خوشحالی یحیی گل محمدی و هواداران پرسپولیس نیز شد.

پنج بازیکن پرسپولیس به دلیل اینکه سه اخطاره بودند در صورت گرفتن کارت از داور مسابقه دیدار مقابل استقلال تهران را از دست می دادند. به این دلیل این پنج بازیکن شامل بیرانوند، سروش رفیعی، گولیسیانی، علی نعمتی به همراه جوان خوش تکنیک تازه به خدمت گرفته شده پرسپولیس یعنی محمد عمری به دلیل عدم گرفتن کارت از بازی می توانند مقابل استقلال نیز بازی کنند.

بازی مهم استقلال و پرسپولیس پیش از این قرار بود قبل از جام جهانی برگزار شود. اتفاقی که البته با تغییر در برنامه ها به بعد از جام جهانی موکول شد.

دربی سرنوشت ساز که برای هر دو تیم حائز اهمیت است. نکته دیگر نیز این که پرسپولیس مصدومی نیز نداشت و در این دیدار پربرخورد مقابل مس کرمان بدون مصدوم بازی را به اتمام رساند.

این اتفاقات باعث گردید تا پرسپولیس تهران بتواند شرایط مناسب تری از نظر بازیکنان و داشته های قبلی خود مقابل استقلال داشته باشد. حالا باید دید وضعیت استقلال در بازی امروز آنها چگونه پیش خواهد رفت و آیا آنها نیز بدون مصدوم و محروم می توانند مقابل پرسپولیس قرار بگیرند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها