کد خبر : 1229
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰

طلسم گل نزدن مهدی طارمی در پرتغال امشب شکسته می شود؟

طلسم گل نزدن مهدی طارمی در پرتغال امشب شکسته می شود؟

آیا طلسم گل نزدن مهدی طارمی مقابل تیم ویزلا امشب در لیگ پرتغال شکسته خواهد شد یا همچنان این مهاجم دربازگشایی دروازه این حریف رده چهاردهمی با مشکل مواجه می شود؟ سی و دومین هفته از لیگ برتر پرتغال با بازی یاران مهدی طارمی یعنی پورتو مقابل ویزلا پیگیری می شود . این دیدار که

آیا طلسم گل نزدن مهدی طارمی مقابل تیم ویزلا امشب در لیگ پرتغال شکسته خواهد شد یا همچنان این مهاجم دربازگشایی دروازه این حریف رده چهاردهمی با مشکل مواجه می شود؟

سی و دومین هفته از لیگ برتر پرتغال با بازی یاران مهدی طارمی یعنی پورتو مقابل ویزلا پیگیری می شود . این دیدار که از ساعت ده و نیم شب پیگیری می شود، به میزبانی تیم میهمان خواهد بود.

طارمی تا کنون در مقابل حریف کنونیشان یعنی ویزلا طلسم شده و نتوانسته در دیدار لیگ پرتغال و جام حذفی این فصل موفق به بازگشایی دروازه حریف شود.

با توجه به آمادگی این روزهای مهدی طارمی که در هفته های اخیر نیز بسیار درخشان و خوب نشان داده، این احتمال وجود دارد که مهدی طارمی امشب ضمن شکستن طلسم خود مقابل این حریف دفاعی، بار دیگر برای کنسیسائو و هواداران پورتو افتخارآفرینی کند.

در 29 بازی گذشته ای که طارمی برای پورتو به میدان رفته توانسته 18 گل به ثمر رسانده و علاوه بر آن در پاس گل نیز به مانند یک وینگر هماهنگ عمل کرده و آمار خیره کننده 12 پاس گل را برای خودش ثبت کند.

هم اکنون پورتو با شش امتیاز اختلاف نسبت به اسپورتینگ در صدر جدول لیگ پرتغال بوده و با توجه به هفته های پایانی، شانس اول قهرمانی نیز محسوب می شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها