کد خبر : 31700
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱

خداحافظی تونی کروس از رئال مادرید و دنیای فوتبال کی اتفاق می افتد؟

خداحافظی تونی کروس از رئال مادرید و دنیای فوتبال کی اتفاق می افتد؟
امروز نشریه آ اس ادعای جالبی داشت. موضوعی که به ادامه فوتبال تونی کروس مربوط است.؛

در شرایطی که خداحافظی تونی کروس از دنیای فوتبال قریب الوقوع پیش بینی می شد اما ماموریت تازه ای به سرمربی رئال مادرید برای جلوگیری از وقوع آن داده شده است.

امروز نشریه آ اس ادعای جالبی داشت. موضوعی که به ادامه فوتبال تونی کروس مربوط است.

این نشریه اعلام کرده که سران رئال به کارلو آنچلوتی سرمربی تیمشان ماموریتی را محول کرده اند. ماموریتی که در آن نهایت تلاشش را باید کارلو آنچلوتی انجام دهد تا کروس را از تصمیمش برای وداع از فوتبال و خداحافظی با رئال مادرید مورد تجدید نظر قرار دهد.

در این خصوص سران رئال مادرید از عملکرد این ستاره آلمانی رضایت دارند و حتی پیشنهاد تمدید تا تابستان 2025 میلادی نیز به او می خواهند ارائه دهند. با این وجود هیچ گونه پاسخی در این خصوص داده نشده است و باید دید سرانجام چه اتفاقی خواهد افتاد.

عملکرد مثبت و کم اشتباه تونی کروس حتی در این فصل باعث شده تا زمزمه هایی برای بازگشت وی به ترکیب تیم ملی آلمان و فیکس شدن در آن نیز شنیده شود.

در روزهایی که تیم ملی آلمان در نتیجه گرفتن چندان خوب عمل نمی کند بازگشت کروس به تیم ملی کشورش می تواند شوک بزرگی را ایجاد کرده و ازنظر فنیو  تاکتیکی نیز آلمانی ها را در شرایط خوبی قرار دهد.

رقابت‌های جام ملت‎‌های اروپا نزدیک است و کروس می تواند تیم ملی آلمان را هم متحول کند. این بازگشت شاید زمینه تمدید قرارداد او با رئال مادرید را هم فراهم کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها