کد خبر : 31042
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰

الهلال 10 نفره در نیمه نهایی جام باشگاه های عرب با یک یار کمتر دو گل پیش افتاد

الهلال 10 نفره در نیمه نهایی جام باشگاه های عرب با یک یار کمتر دو گل پیش افتاد
تیم فوتبال الهلال عربستان که از دقیقه 25 ده نفره بود در نیمه نهایی جام باشگاه های عرب دو گل پیش افتاد. با حفظ این نتیجه یا پیروزی با هر اختلافی آنها به دیدار النصر در فینال خواهند رفت؛

تیم فوتبال الهلال عربستان که از دقیقه 25 ده نفره بود در نیمه نهایی جام باشگاه های عرب دو گل پیش افتاد. با حفظ این نتیجه یا پیروزی با هر اختلافی آنها به دیدار النصر در فینال خواهند رفت.

در بازی حساس الشباب با الهلال در نیمه نهایی جام باشگاه های عرب این تیم الهلال بود که با وجود داشتن یک یار کمتر. توانست تا اتمام نیمه نخست با دو گل از الشبابی ها جلو بیافتد.

این بازی از ساعت 21:30 دقیقه از سری مسابقات نیمه نهایی جام باشگاه های عرب آغاز شده و نیمه دوم آن نیز لحظاتی پیش آغاز شد. مطمئنا الشباب که یک یار بیشتر نیز دارد در نیمه دوم برای دو گل خورده خود در تلاش خواهد بود. تا بتواند اقدام به جبران کند.

الهلالی ها در این دیدار در دقیقه 10 توسط محمد کانو به گل اول رسیدند. عبدالله المعیوف در دقیقه 25 با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد. اما با وجود این که الهلال عربستان یک یار کمتر نیز داشت در دقیقه 45+3 توسط مالکوم و روی پاس ساویچ به گل دوم خود رسید.

حالا الهلال با حاشیه امنیت بهتر و خوبی در نیمه دوم مقابل الشباب قرار خواهد گرفت. در دیگر بازی نیمه نهایی جام باشگاه های عرب النصر عربستان با تنها گل کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی مقابل الشرطه عراق به برتری رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها