کد خبر : 13325
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲

عصبانی شدن ستاره اوکراینی از فدراسیون بوسنی

عصبانی شدن ستاره اوکراینی از فدراسیون بوسنی

فدراسیون بوسنی با برنامه ریزی که انجام داد خشم و عصبانیت ستاره فوتبال اوکراین را در پی داشت تا در مصاحبه ای ناراحتی خود را از اتفاق پیش امده اعلام دارد. شوچنکو که نامی آشنا در فوتبال اروپاست و سالها در تیم ملی اوکراین و باشگاه های اروپایی خوش درخشیده از اقدام فدراسیون بوسنی و

فدراسیون بوسنی با برنامه ریزی که انجام داد خشم و عصبانیت ستاره فوتبال اوکراین را در پی داشت تا در مصاحبه ای ناراحتی خود را از اتفاق پیش امده اعلام دارد.

شوچنکو که نامی آشنا در فوتبال اروپاست و سالها در تیم ملی اوکراین و باشگاه های اروپایی خوش درخشیده از اقدام فدراسیون بوسنی و هرزه گویین برای تدارک دیدن بازی دوستانه با تیم ملی روسیه شدیدا شاکی است.

وی اعلام داشته که از این اقدام بازی با روسیه عصبانی بوده و در این خصوص با فدراسیون اوکراین نیز صحبت داشتم. روزانه در اوکراین به علت جنگ شمار زیادی از کودک و بزرگسال کشته می شوند و بازی دوستانه با کشوری متجاوز یک اشتباه بزرگ است.

شوچنکو سرمربی پیشین تیم ملی اوکراین بر این اعتقاد است که بایستی روسیه همچنان در انزوا بماند و با وی دیگر کشورها همکاری و تعامل نداشته باشند تا این کشور متوجه اقدامات شرم آور خود شود.

تیم ملی فوتبال روسیه علاوه بر حذف از جام جهانی که فرصت مناسبی برای درخشش بازیکنان این تیم فراهم کرده بود به علت تعلیق فیفا، با هشدار محرومیت از جام ملتهای اروپا که دو سال دیگر برگزار می شود نیز مواجه گردیده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بحث و مشاجره لیونل مسی با بازیکن رئال مادرید | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] بین لیونل مسی و ستاره سابق رئال […]