کد خبر : 1419
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

چرا ایران با تیمهای خوب اروپایی بازی دوستانه برگزار نمی کند

چرا ایران با تیمهای خوب اروپایی بازی دوستانه برگزار نمی کند

علت بازی نکردن بازیهای دوستانه خوب و قوی با تیمهای قوی اروپایی فوتبال چیست؟ چرا ایران با تیمهای خوب اروپایی و جهان بازی تشریفاتی و دوستانه برگزار نمی کند؟ دلیل اینکه تیم ملی فوتبال ایران با تیمهای خوب اروپایی بازی دوستانه برگزار نمی کند چه می تواند باشد؟ این سوال دغدغه بسیاری از فوتبال دوستان

علت بازی نکردن بازیهای دوستانه خوب و قوی با تیمهای قوی اروپایی فوتبال چیست؟ چرا ایران با تیمهای خوب اروپایی و جهان بازی تشریفاتی و دوستانه برگزار نمی کند؟ دلیل اینکه تیم ملی فوتبال ایران با تیمهای خوب اروپایی بازی دوستانه برگزار نمی کند چه می تواند باشد؟

این سوال دغدغه بسیاری از فوتبال دوستان است که چرا شاهد بازیهای تشریفاتی قوی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با سایر تیمها نیستیم و از این مهم غفلت می کنیم.

در حال حاضر با توجه به قرعه خوبی که در جام جهانی قطر نصیب تیم ملی شده می توان با انجام تشریفات قوی و خوب شرایط صعود تیم ملی از گروه را برای نخستین بار فراهم کرد.

کافی است در این مسیر در مقابل آمریکا و یکی از تیمهای درجه دو اروپایی یعنی اوکراین یا ولز یا اسکاتلند که هنوز مشخص نشده اند، بازی خوبی را از خود نشان داده و هر سه امتیاز مسابقه را از آن خود کنیم تا به مرحله بعدی صعود کنیم.

اما رسیدن به این مهم نیازمند بازیهای دوستانه قوی تیم ملی پیش از جام جهانی است.

به این سوال ماجدی سرپرست تیم ملی فوتبال پاسخ می دهد:

وی در خصوص بازی با تیمهای اروپایی نیز گفت: اروپاییها درگیر مسابقات هستند و امکان دیدار با آنها را نداریم.

ماجدی این را هم یادآور شد که برخی از افراد گمانه زنی کرده اند که قرار است 7 بازی تشریفاتی برگزار کنیم اما نمی دانیم این اعداد چگونه و از چه طریقی به دست آمده است. اسکوچیچ برنامه های خود را ارائه داده و با محوریت دبیرکل فدراسیون پیش خواهد رفت. امور محوله نیز توسط روابط امور بین الملل فدراسیون در حال یگیری می باشد و بحث دلالیها نیز صحت ندارد.

روزهای فیفا دی خردادماه و شهریور ماه سال جاری بوده و در حال حاضر صلاح نیست نام تیمها را تا زمانی که قرارداد نهایی اعلام شود اعلام کنیم چون باعث شیطنتهایی توسط برخی از افراد داخلی یا خارجی می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها