کد خبر : 2945
تاریخ انتشار : جمعه ۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

نظر مینو محرز درباره شیوع و جهش کرونا در سال 1401

نظر مینو محرز درباره شیوع و جهش کرونا در سال 1401

نظر مینو محرز در خصوص جهش کرونا در سال جدید چیست و آیا در تابستان سال 1401 طبق دیدگاه مینو محرز و متخصصان کرونا شاهد موج بعدی کرونا خواهیم بود؟ مینو محرز از جمله متخصصان عفونی شناخته شده کشور محسوب می شود که از ابتدای شیوع پاندمی کرونا جزو صاحب نظران و افراد قابل قبول

نظر مینو محرز در خصوص جهش کرونا در سال جدید چیست و آیا در تابستان سال 1401 طبق دیدگاه مینو محرز و متخصصان کرونا شاهد موج بعدی کرونا خواهیم بود؟

مینو محرز از جمله متخصصان عفونی شناخته شده کشور محسوب می شود که از ابتدای شیوع پاندمی کرونا جزو صاحب نظران و افراد قابل قبول علمی محسوب می شد که می شد روی نقطه نظرات و رفرنسهای مطالبش تکیه و اعتماد کرد.

این بانوی تلاشگر مختصص بیماری های عفونی که در فرهنگسازی و ارائه آموزشها و هشدارهای لازم برای جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر کرونا و جلوگیری از افزایش ابتلایان و فوتی های کرونا، سنگ تمام گذاشته دیدگاه جدیدش را نیز در خصوص شیوع کرونا در سال 1401 ارائه کرده است.

وی در گفتگویی با خبر آنلاین داشته می گوید: در حال حاضر در کشورمان وضعیت مرگ و میر و ابتلای کرونایی در وضعیت خوبی قرار گرفته است و این بهبود به دلیل میزان ابتلای زیاد در دوره پیک اومیکرون و همچنین ایمنی گله ای در کنار واکسیناسیون مردم می تواند باشد.

به گفته وی سویه ها و نوع های جدید کرونا ba4 و ba5 در ال حاضر در آمریکا و اروپا وجود دارد و همچنین در اسرائیل نیز سویه دلتا شایع شده و بدین دلیل با اتفاقات مدنظر ما هم باید منتظر سویه جدید و اپیدمی و موج جدید کرونا در فصل تابستان باشیم.

محرز این را هم اضافه کرده که شوربختانه تکلیفمان با کرونا مشخص نبوده و این ویروس رفتار عجیب و غریبی از خود نشان می دهد.

پینوشت: در کشور کره شمالی نیز در حال حاضر شاهد شیوع ویروس کرونا هستیم و نگرانی هایی نیز در خصوص جهش یافتن جدید ویروس کرونا از این منطقه به دیگر کشورها وجود دارد.

در این راستا مقامات کره شمالی دست به دامان هنر نیز شدند تا با طراحی نقاشی و پوسترهای هنری و فرهنگی برای فرهنگسازی مقابله با کرونا بشتابند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
چند درصد مردم شهرهای مختلف ایران ماسک می زنند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] این خصوص مینو محرز نظر خو&#1583… و احتمال موج […]

trackback
چینی ها چگونه با ویروس کرونا مبارزه و قرنطینه می کنند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] در مواجهه با ویروس کرونا و مقابله با آن را […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] دیدگاه خانم مینو محرز در خصو&#1589… و جهش آن در سال 1401 […]