کد خبر : 11608
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲

ماجرای اختلاف پاسور تیم ملی وادی با بهروز عطایی

ماجرای اختلاف پاسور تیم ملی وادی با بهروز عطایی
وادی در خصوص این حواشی اخیر برای درست کردن اختلاف بین او و عطایی اعلام کرد که آن شیطنت فضای مجازی است.؛

آیا پاسور تیم ملی محمدطاهر وادی با بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال مشکل دارد؟ حاشیه های مشکل و اختلاف موجود بین پاسور تیم ملی با بهروز عطایی سرمربی با اخلاق تیم را بخوانید.

در جریان دیدار تیم ملی والیبال ایران با هلند در مرحله گروهی قهرمانی والیبال جهان؛ یک اتفاقی رقم زده شد که باعث شد بینندگان فکر کنند اختلافی بین وادی و بهروز عطایی وجود دارد جرا که عکس و فیلمها از ناراحتی موجود بین این دو چهره تلاشگر خبر می داد اما بعد از مصاحبه ای که وادی و عکس العمل اینستاگرامی بهروز عطایی انجام شد این موضوع اختلاف تکذیب شد.

صحنه ای از صحبت های وادی با عطایی

وادی و عطایی

وادی در خصوص این حواشی اعلام کرد که آن شیطنت فضای مجازی است.

وادی اعلام کرد که ماجرا به این شکل بوده که در جریان بازی علامت به آقای مجرد دیگر هم تیمیش برای نوع حمله تیم ملی در مسابقه با هلند داده بود که وی متوجه این موضوع نشده بود و او هم به این منظور پاسی طبق حمله اعلام کرده داده است.

وادی اعلام کرده که بعد از تعویض آقای عطایی از من پرسید که چه اتفاقی افتاده و من هم دلیلش را توضیح دادم که به مجرد علامت داده بودم ولی وی اشتباه حرکت کرده بود.

وادی این را هم اشاره کرد که برخی تنها قسمتی از فیلم را نشان دادند و ادامه ماجرا را که پس از آن به پیش عطایی رفته و با وی صحبت کرده را نشان ندادند.

بهروز عطایی نیز با گذاشتن این استوری زیر از وادی حمایت کرده و اعلام کرده که از ده سال پیش کیفیت بالایی این بازیکن داشته و از نظر فنی و اخلاقی جزو بهترین هاست و نباید برای وی حاشیه سازی کرد.

مشکلات وادی و عطایی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
نظر فدراسیون والیبال در خصوص تغییر سرمربی والیبال | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] برکنار می شود و عطایی را اخراج می […]