کد خبر : 1018
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵

علت غیبت وحید امیری در تمرین و بازیهای پرسپولیس چیست

علت غیبت وحید امیری در تمرین و بازیهای پرسپولیس چیست

چرا وحید امیری در تمرینات و مسابقات پرسپولیس غایب است و چه زمانی وحید امیری به بازیهای تیم پرسپولیس بازخواهد گشت و توان مسابقه پیدا می کند؟ آیا وحید امیری با مدیریت و سرمربی پرسپولیس دچار مشکل شده است یا قضیه چیز دیگری است؟ با توجه به غیبت وحید امیری در تمرینات پرسپولیس سوالات این

چرا وحید امیری در تمرینات و مسابقات پرسپولیس غایب است و چه زمانی وحید امیری به بازیهای تیم پرسپولیس بازخواهد گشت و توان مسابقه پیدا می کند؟ آیا وحید امیری با مدیریت و سرمربی پرسپولیس دچار مشکل شده است یا قضیه چیز دیگری است؟

با توجه به غیبت وحید امیری در تمرینات پرسپولیس سوالات این چنینی در ذهن هواداران و فوتبال دوستان کشورمان شکل گرفته اما مشکل وحید امیری فقط و فقط مربوط به مصدومیت وی در دیدار با کره جنوبی است.

در دیدار تیم ملی مقابل کره جنوبی، وحید امیری در پنجم فروردین ماه دچار مصدومیت از ناحیه کمر شد و این موضوع باعث غیبت وی شده است و مشکل مدیریتی یا خاص دیگری دلیل غیبت وحید امیری نیست.

وحید امیری همچنان غایب بزرگ تمرینات پرسپولیس است و وی باید دو هفته استراحت کند و بعد آن با دادن ام آر ای و مشخص شدن وضعیت نهاییش، دویدن نرم را آغاز نماید.

وحید امیری به بازی سپاهان و تراکتور هم شاید نرسد

این احتمال وجود دارد که وحید امیری بازی پیکان، ذوب آهن و حنی سپاهان و تراکتور را نیز از دست بدهد. همه چیز به وضعیت روزهای آتی وحید امیری و مصدومیتش بازخواهد گشت اما آنچه که مهم بوده این است که در صورت عدم آمادگی یا حضور او در پرشپولیس، این تیم روزهای سختی می تواند داشته باشد چرا که نبوغ و تکنیک و سرعت وحید امیری با تیزهوشی بالایی که این بازیکن دارد، در خیلی از مواقع برای پرسپولیس مفید واقع شده و باعث کسب امتیازات زیادی با این آمادگیهای او برای قرمزهای پایتخت شده است.

پرسپولیس در حال حاضر فاصله امتیاز 5 امتیازی با استقلال دارد و برای قهرمانی و کسب ششمین عنوان قهرمانیش نیاز به برد در تمامی بازیها و لغزش آبی های پایتخت دارد. هر چند این اتفاق کمی سخت به نظر می رسد اما هیچ چیزی برای پرسپولیس بعید نیست و شاید باز هم مثل سالیان اخیر تیم خشوحال و قهرمان قرمزهای ایران باشند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
علاقه اسکوچیچ به بازیکن مصدوم و دور مانده از مسابقات | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مسابقه بوده، وحید امیری بازیکنی است که […]