کد خبر : 9865
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹

چرا مرتضی پورعلی گنجی در لیست پرسپولیس قرار نمی گیرد

چرا مرتضی پورعلی گنجی در لیست پرسپولیس قرار نمی گیرد

چرا مرتضی پورعلی گنجی بازی نکرده و او را در ترکیب 18 نفره پرسپولیس نمی بینیم؟ دلایل غیبت و نبود مرتضی پورعلی گنجی در پرسپولیس را در مارال نیوز بخوانیم. پورعلی گنجی که به تازگی و در این فصل به پرسپولیس تهران اضافه شده است، بازی اول این تیم در مقابل ذوب آهن در اصفهان

چرا مرتضی پورعلی گنجی بازی نکرده و او را در ترکیب 18 نفره پرسپولیس نمی بینیم؟ دلایل غیبت و نبود مرتضی پورعلی گنجی در پرسپولیس را در مارال نیوز بخوانیم.

پورعلی گنجی که به تازگی و در این فصل به پرسپولیس تهران اضافه شده است، بازی اول این تیم در مقابل ذوب آهن در اصفهان را به دلیل محرومیت از دست داد اما به نظر می رسد مقابل ملوان بندر انزلی نیز نتواند بازی کند چرا که آی تی سی مرتضی پورعلی گنجی صادر نشده است.

دلایل اصلی عدم صدور آی تی سی پورعلی گنجی

فصل پیش مرتضی پورعلی گنجی در باشگاهی به نام شنزن چین بازی می کرد و به نظر می رسد در دریافت مجوز بازی که بایستی از تیم گذشته خود دریافت کند، پورعلی گنجی به مشکل خورده و تا زمان رفع نشدن این مشکل و رضایت باشگاه چینی، مرتضی پورعلی گنجی قادر به بازی کردن برای پرسپولیس نخواهد بود.

مرتضی پورعلی گنجی پرسپولیس

عکسی از مرتضی پورعلی گنجی در تمرینات پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس برای حل این مشکل چندین بار نامه نگاری هایی با شنزن انجام داده اما این تعامل تاکنون منتجب به نتیجه نشده و بدین منظور برای حل مشکل پرسپولیس دست به دامان فیفا شده و نامه نگاری و پیگیری های خود را از فیفا برای صدور مجوز بازی پورعلی گنجی ادامه می دهد تا مشکل حقوقی برای پرسپولیس پیش نیامده و مرتضی پورعلی گنجی بتواند بدون مشکل در پرسپولیس بازی کرده و در ترکیب قرار بگیرد.

تابدین لحظه این نامه نگاری ها در خصوص پورعلی گنجی و اجازه دادن برای بازی کردن او منتج به نتیجه نشده است تا او نتواند اولین دیدار خود برای پرسپولیسی ها را در فصل جاری انجام دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
پورعلی گنجی همچنان نمی تواند پرسپولیس را همراهی کند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] نیوز؛ چرا مرتضی پورعلی گنجی در پرسپولیس […]