کد خبر : 19152
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹

خنده اکوادوری ها مقابل سنگال تبدیل به اشک شد

خنده اکوادوری ها مقابل سنگال تبدیل به اشک شد
با گل کولیبالی برای سنگال، خنده و شور اکوادوری ها از بین رفت تا آنها حذف شده شایسته مسابقات جام جهانی شوند.؛

شور و خنده و هیاهو بالای تماشاگران اکوادور برای صعود از گروه با گلی که در دقیقه 70 توسط کولیبالی زده شد به اشک و یأس تبدیل شد. در شرایطی که اکوادور با یک تساوی نیز می توانست به دور بعدی مسابقات جام جهانی صعود کند. کولیبالی شرایط را برای تیم ملی اکوادور بر هم زد و شادی را برای سنگال به ارمغان آورد.

با توجه به شروع خوب مسابقات در دو بازی نخست توسط اکوادوری ها، آنها امیدوار بودند که با یک تساوی راهی دور بعدی شوند. البته این اتفاق در نهایت رقم زده نشد. بی رحمی فوتبال روی دیگرش را برای اکوادور نشان داد.

هواداران اکوادور در شرایطی که بازی با تساوی 1 بر 1 ادامه داشت در حال خوشحالی بودند. این تساوی می توانست به صعود اکوادور از گروه ختم شود. اما همه چیز آن گونه که می خواستند برای اکوادور رقم زده نشد.

کولیبالی تیم ملی سنگال

در یک چهارم پایانی مسابقه یک ضربه ایستگاهی برای سنگال اعلام شد. ضربه به خوبی زده شد و در یک رفت و برگشت در درون محوطه جریمه به کالیدو کولیبالی رسید و او با ضربه دقیق خنده را از صورت اکوادوری ها گرفته و صعود سنگال از گروه را امضا کرد. شرایطی که به یکباره برای اکوادور عوض شد تا هلند و سنگال تیمهای صعود کرده از گروه اول شوند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بالا بودن قدرت فیزیکی و تکنیکی انگلیس باعث برتری شد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] تیم ملی فوتبال سنگال سیسه اعلام کرد […]