کد خبر : 973
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷

عکسهایی از ریش دارترین دختر جوان در جهان

عکسهایی از ریش دارترین دختر جوان در جهان

ریش درازترین دختر جهان کیست؟ عکسی از دختر ریش دار جوان جنجالی که با بلندترین ریشهای موجود دخترانه پدیده اینستاگرام شده و در صفحات اجتماعی مختلف نیز در حال وایرال شدن و بازتاب است. نام این دختر ریش دراز هارنیام کایور هست. دختری که فقط 25 سال سن داشته و با رشد عجیب موهایش روبرو

ریش درازترین دختر جهان کیست؟ عکسی از دختر ریش دار جوان جنجالی که با بلندترین ریشهای موجود دخترانه پدیده اینستاگرام شده و در صفحات اجتماعی مختلف نیز در حال وایرال شدن و بازتاب است.

نام این دختر ریش دراز هارنیام کایور هست. دختری که فقط 25 سال سن داشته و با رشد عجیب موهایش روبرو شده است.

این دختر جوان وقتی تنها 11 سال داشت متوجه تقاوتش با دیگران و رشد عجیب و زیاد موهای صورتش شد. بعد از آن وقتی به سن حدود 15 سالگی رسید این رشد موها در صورت او شدت بیشتری به خود گرفت به گونه ای که صورت او و ریشها مانند مردان شد.

عکسی از این دختر ریش بلند هلندی که جنجالی در جهان به پا کرده:

ریش درازترین دختر جهان

این دختر که دارای اصالت هلندی می باشد در انگلستان روزگار می گذرد. متاسفانه دید بد و نااگاهانه دیگران به او باعث می شد تا این دختر جوان را مورد تمسخر و اذیت قرار بدهند اما حالا این دختر با قبول وضع موجود، می خواهد با این موضوع کنار بیاید. تصمیم درستی که باعث می شود بیشتر از این به زندگی او لطمه وارد نشده و وضعیت روحی خود را باز بیاید.

دختری با ریشهای بلند و عجیب

اما او حالا تصمیم دیگری نیز گرفته است. این دختر ریش بلند، دیگر از این به بعد می خواهد ریش هایش را دست نزده و کوتاهش نکند. این موضوع کمی به جلب توجه دیگران به سمت او نیز منجر شده است. البته الان مشهور شدن خودش را نیز مدیون این کارش می بیند.

این دختر ریش دار به دلیل بیماری و اختلال شدید هورمونی به نام «psos» دچار این مشکل شده است.

دختر ریش بلند هلند تبار انگلیسی حالا افسردگی و گوشه گیریش را کنار گذاشته و با پذیرفتن حقیقت، به زندگی و روال عادی روزگار خود برگشته است و با روحیه بسیار بالایی به ادامه کار و زندگی خودبه مانند دیگر افراد می پردازد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها