کد خبر : 3466
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰:۲۷

عکسهای حضور فرهاد مجیدی در اتحاد کلبا امارات

عکسهای حضور فرهاد مجیدی در اتحاد کلبا امارات

فرهاد مجیدی در الاتحاد کلبا امارات حضور یافته و قراردادش را رسمی کرد. عکسهایی ازحضور شاه فرهاد در امارات را ببینید. به گزارش مارال نیوز، سرانجام فرهاد مجیدی با باشگاه اماراتی اتحاد کلبا امارات قرارداد بست و به مدت یک فصل با این تیم با سابقه اماراتی کار خواهد کرد. قرارداد فرهاد مجیدی با اتحاد

فرهاد مجیدی در الاتحاد کلبا امارات حضور یافته و قراردادش را رسمی کرد. عکسهایی ازحضور شاه فرهاد در امارات را ببینید.

به گزارش مارال نیوز، سرانجام فرهاد مجیدی با باشگاه اماراتی اتحاد کلبا امارات قرارداد بست و به مدت یک فصل با این تیم با سابقه اماراتی کار خواهد کرد.

قرارداد فرهاد مجیدی با اتحاد کلبای امارات برای یک فصل دیگر قابلیت تمدید خواهد داشت اما آنطور که عنوان شده قرارداد فعلی یکساله هست.

در فصل گذشته اتحاد کلبا توانست در 26 مسابقه تنها 28 امتیاز کسب کرده و در رده دهم لیگ قرار گیرد.

عکس فرهاد مجیدی و قرارداد بستن با اتحاد کلبا

فرهاد در اتحاد امارات

قرارداد فرهاد مجیدی با اتحاد کلبا امارات

با خضور فرهاد مجیدی که مدیرعاملان این باشگاه از مدتها قبل او را زیرنظر گرفته بودند، انتظار می رود که درخشش و کسب امتیازات بیشتری را شاهد باشیم.

عکس مدیرعامل و مسئولان اتحاد کلبا امارات در کنار فرهاد مجیدی هنگام بستن قرارداد و عکس یادگاری:

فرهاد در اتحاد امارات

مدیرعامل اتحاد امارات و سرمربی تیم فرهاد مجیدی

تیم فوتبال اتحاد کلباء فصل گذشته در رقابت‌های ادنوک لیگ امارات در رتبه دهم جدول رده‌بندی قرار گرفت. آنها طی ۲۶ مسابقه موفق به کسب ۲۸ امتیاز شدند.

عملکرد اتحاد کلبا در لیگ امارات

پیش از این تیم الاتحاد امارات در فصول مختلفی که در بالاترین سطح لیگ امارات حضور داشته در رتبه های بین هشتم تا یازدهم قرار گرفته و در چند سال اخیر نیز رتبه هایی بهتر از این به دست نیاورده بود.

پیش تر از آن نیز در چند بار حضور الاتحاد کلبای امارات در لیگ امارات، این تیم بعد از هر بار صعود به لیگ اماراتف مجددا به لیگ پایینتر سقوط می کرد. البته در چند سال اخیر آنها توانستند که خود را در لیگ حفظ کنند اما عملکرد و نتایجی که کسب کردند، آنها را در مرز بین سقوط و ماندن نگه داشته بود.

حالا اتحاد امارات باید با فرهاد مجیدی ورق و کارنامه جدیدی از دوران خود را سپری کند.

فرهاد که در استقلال یک فصل و نیم موفق سپری کرد و در فصل اول حضورش در استقلال، تیم محبوب خودش را نایب قهرمان جام حذفی و سوم لیگ برتر کرده و در فصل بعدتر نیز استقلال را به عنوان قهرمانی لیگ برتر بعد از 9 سال دوری ازقهرمانی رساند، باید دید در اتحاد کلبا چه کار خواهد کرد.

امیدهای زیادی برای درخشش و موفقیت فرهاد مجیدی در امارات وجود دارد چرا که این مربی با دانش در ایران نیز نشان داد که می تواند بهترین ها را رقم بزند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
رسانه و نشریات امارات در خصوص فرهاد مجیدی چه نظری دارند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] می باشد، به پیوستن مجیدی به &#1575… اشاره کرده و از […]

trackback
فرهاد مجیدی درامارات «اتحاد کلبا» چه بازیکنانی خریده است | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلبا اولین خرید خود در این باشگاه را نهایی و رسمی کرد. خرید بزرگ فرهاد مجیدی بازیکن ملی پوش تیم ملی اسلوونی است. […]