کد خبر : 938
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵

عکسهای سلیمه بازیگر لبنانی و خارجی سریال نجلا، آن ماری سلامه

عکسهای سلیمه بازیگر لبنانی و خارجی سریال نجلا، آن ماری سلامه

عکسهای بازیگر نقش سلیمه در سریال نجلا، آن ماری سلامه بازیگر جوان مسیحی و لبنانی که در سریال ماه مبارک رمضان شبکه سه و سری دوم این مجموعه نقش آفرینی کرده است. ماری سلامه در حال حاضر 33 سال سن دارد. وی دارای اصالت لبنانی بوده و در لبنان نیز متولد شده است. ماری سلامه

عکسهای بازیگر نقش سلیمه در سریال نجلا، آن ماری سلامه بازیگر جوان مسیحی و لبنانی که در سریال ماه مبارک رمضان شبکه سه و سری دوم این مجموعه نقش آفرینی کرده است.

ماری سلامه در حال حاضر 33 سال سن دارد. وی دارای اصالت لبنانی بوده و در لبنان نیز متولد شده است. ماری سلامه دارای مدرک دانشگاهی هنرهای نمایشی بوده و به مانند اغلب بازیگران موفق، کار خود را از بازیگری تئاتر شروع نموده است.

ماری سلامه سلیه نجلا

از سوابق حرفه ای و کاری ماری سلامه و بازیگر نقش سلیمه سریال نجلا، می توان به دستیاری کارگردان در مجموعه های نمایشی و سینمایی کشور لبنان نیز اشاره کرد.

ماری سلامه تاکنون به دلیل پشتکار خود توانسته در طرح ها و پروژه های مختلف کشورهای ژاپن و ایران نیز همکاری داشته باشد.

ماری سلامه در سریالهای ایرانی

اسم فیلمهایی که ماری سلامه در آن بازی کرده است

از مهمترین فیلم سینماییهایی که ماری سلامه در آن نقش آفرینی کرده می توان به گلات عمری اشاره کرد.

همچنین این بازیگر در سریال طولانی دویست قسمتی که در سطح جهان با بازخوردهایی نیز همراه بود به نام جذور بازی کرده است. در این سریال بسیار طولانی که ساخته کشور لبنان است، ماری سلامه در نقش دختری به نام هنادی نقش آفرینی می کند.

آن ماری سلامه در فیلمهای خارجی

ماری سلامه در ایران تنها در سریال نجلا بازی نکرده بلکه این بازیگر سی و سه ساله پیش از این در فیلم سینمایی آوازهای سرزمین من نیز که ساخته مشترک ایران و لبنان نیز بود و در آن فرهنگهای هر دو کشور به نمایش گذاشته شده بود نیز بازی کرده است.

از دیگر فیلمهای ایرانی ماری سلامه که طرفدراان زیادی نیز داشته و باعث شهرت او در کشورمان شده می توان به سریال زیبای حوالی پاییز نیز اشاره کرد. او در حوالی پاییز نقش دختری به نام ساره را بازی می کرد.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
محیا دهقانی با دوستان نزدیکش و لباس جالب | مارال نیوز
2 سال قبل

[…] و همچنین تصاویر سلیمه بازیگر لبن… بر روی لینکهای […]