کد خبر : 3620
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴

عکس اکبر عبدی در فیلمهایی که زن شده است

عکس اکبر عبدی در فیلمهایی که زن شده است

اسم و عکسهای اکبر عبدی در فیلم های سینمایی که در آن زن شده و نقش بانوان را ایفا کرده است را به همراه توضیحات و اسامی فیلمها ببینم. کاراکتر پذیری اکبری عبدی باعث شده تا او در نقش های مختلفی به هنرمندی نقش زنان بپردازد. ایفای نقش زنان و گریم سنگین اکبر عبدی در

اسم و عکسهای اکبر عبدی در فیلم های سینمایی که در آن زن شده و نقش بانوان را ایفا کرده است را به همراه توضیحات و اسامی فیلمها ببینم.

کاراکتر پذیری اکبری عبدی باعث شده تا او در نقش های مختلفی به هنرمندی نقش زنان بپردازد.

ایفای نقش زنان و گریم سنگین اکبر عبدی در فیلم های سینمایی بر کمدی شدن مجموعه نیز اثر مثبت گذاشته است.

به گزارش مارال نیوز، اکبر عبدی بازیگر اردبیلی همه فن حریف سینمای ایران بیشتر با فیلمهای کمدی در سینمای ایران شناخته می شود.

اکبر عبدی زن شدن

فیلمهای زن شدن اکبر عبدی

کمتر پیدا میشود بازیگرانی که دربین دهه های مختلف، باز هم از طرفداران زیادی برخوردار شود، اما اکبر عبدی این کار را به معنای واقعی کلمه ثابت کرده است.

اکبر عبدی اگر قبلا در فیلمهای دهه 60 و 70، پرآوازه بوده و حضور او در فیلمهای سینمایی، گیشه های سینمایی را شلوغ می کرد؛ اکنون نیز با همان صلابت باز در بین نوجوانان و جوانان و بزرگسالان نیز طرفدار داشته و با دیالوگهای جالب و بازی زیبایش نگاه ها را به سمت خود جلب می کند.

عکس فیلمهای اکبر عبدی و گریم زنانه

مردانی که نقش زن بازی کردند

زن شدن اکبر عبدی

مینیک خاص صورت اکبر عبدی، ادای جالب لغات و همچنین انعطاف او در بیان نقش های مختلف با چهره های متفاوت باعث شده تا کار کارگردانان فیلمهایی که در آن اکبر عبدی بازی می کند، به مراتب راحت تر شود.

اسم فیلمهایی که اکبر عبدی زن شد

اسامی فیلمهای سینمایی اکبر عبدی که نقش زن را عهده دار شده چه فیلمهایی است؟ در مارال نیوز می خوانیم.

اولین فیلمی که اکبر عبدی در آن نقش یک زن را بازی کرد، مربوط می شود به فیلم سینمایی آدم برفی.

آدم برفی اکبر عبدی در آن برهه توانست به معنای واقعی کلمه بترکاند. محال بود که کسی این فیلم طنز را آن هم در دو دهه پیش ببیند و گل خنده در لبانش شکوفا نشود.

بعد از آدم برفی، فیلمی از رضا عطاران به نام «خوابم می آد» تولید شد تا باز اکبر عبدی برای بار دوم نقش یک زن را عهده دار شود.

در فیلم رضا عطاران اکبر عبدی در نقش یک مادر ایفای نقش کرده و حتی برنده سیمرغ بلورین نقش مکمل مرد نیز شد.

فیلم اکبر عبدی با گریم زن

مردانی که نقش زن بازی کردند

سومین فیلمی که اکبر عبدی در آن نقش کمدی با گریم زنانه را ایفا کرد مربوط می شد به فیلم خواب زده ساخته فیدون جیرانی که در مقطعی توانست پرفروش شده و نقدهای مثبتی داشته باشد.

زن شدن اکبر عبدی بازیگر

گریم زن اکبر عبدی

اما حالا جدیدترین فیلم اکبر عبدی که قرار است به زودی اکران شود، و در آن نیز نقش یک زن را ایفا کرده؛ مربوط می شود به فیلم سینمایی نقره داغ که در آن دخترش المیرا عبدی نیز با او هم بازی شده است.

این فیلم جدید اکبر عبدی از اواخر  هفته جاری اکران خواهد شد و با بازیگرانی همچون پوریا پورسرخ و المیرا عبدی و گیتی قاسمی همبازی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] به گونه ای که گاه اکبرعبدی در نقش &#1586… ظاهر شده گاه نقش […]