کد خبر : 10619
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲

خبر سرمربیگری کی روش در مصر صحت ندارد

خبر سرمربیگری کی روش در مصر صحت ندارد

سایت مارال نیوز؛ یکی از خبرنگاران نزدیک به غول فوتبال مصر یعنی الاهلی در گفتگویی که داشته اعلام کرده کارلوس کی روش سرمربی الاهلی نخواهد شد و اخبار مربوط به سرمربیگری وی در این تیم باشگاهی کذب است. محمد الهیس اعلام کرده همچنان تکلیف نهایی سرمربی کنونی الاهلی یعنی آقای سوارش مشخص نشده و حتی

سایت مارال نیوز؛ یکی از خبرنگاران نزدیک به غول فوتبال مصر یعنی الاهلی در گفتگویی که داشته اعلام کرده کارلوس کی روش سرمربی الاهلی نخواهد شد و اخبار مربوط به سرمربیگری وی در این تیم باشگاهی کذب است.

محمد الهیس اعلام کرده همچنان تکلیف نهایی سرمربی کنونی الاهلی یعنی آقای سوارش مشخص نشده و حتی اگر تصمیم به برکناری او نیز گرفته شود کی روش در این لیست جایی ندارد.

الاهلی بر این اعتقاد است سن کارلوس بالا بوده و این با اهداف باشگاهشان تداخل دارد همچنین باشگاه تمایل دارد با مربی همکاری کند که تا کنون در مصر مربی نشده باشد.

الاهلی نیز تاکنون هیچگونه مذاکره ای با کی روش نداشته و شایعات مربوط تنها به علت سفر کی روش به قاهره مطرح شده است و او فقط برای انجام کارهای اداری به این شهر سفر کرده است تا مطالباتش را پیگیری کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها