کد خبر : 1190
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸

مهدی عبدی پیشنهاد خارجی از لیگ اروپا دریافت کرد

مهدی عبدی پیشنهاد خارجی از لیگ اروپا دریافت کرد

مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس چند پیشنهاد از تیمهای اروپایی دریافت کرد. مهدی عبدی آیا لژیونر شده و به درخواست و پیشنهاد تیمهای لیگ های اروپایی پاسخ مثبت می دهد یا در پرسپولیس ماندنی می شود؟ مهدی عبدی مهاجم جوانی که سالهاست در پرسپولیس توپ زده و درخشش فوق العاده ای نیز در تیم خود دارد.

مهدی عبدی مهاجم پرسپولیس چند پیشنهاد از تیمهای اروپایی دریافت کرد. مهدی عبدی آیا لژیونر شده و به درخواست و پیشنهاد تیمهای لیگ های اروپایی پاسخ مثبت می دهد یا در پرسپولیس ماندنی می شود؟

مهدی عبدی مهاجم جوانی که سالهاست در پرسپولیس توپ زده و درخشش فوق العاده ای نیز در تیم خود دارد. هر چند در این مدت با فراز و نشیبهای زیادی نیز مواجه شده اما می توان از مهدی عبدی به عنوان یکی از مهاجمان طراز اول و جوان فوتبال کشور یاد کرد.

عبدی این روزها چند پیشنهاد از لیگهای خارجی دریافت کرده که از آن جمله می توان به دو پیشنهاد وی از لیگ پرتغال اشاره کرد.

در خصوص رفتن و پاسخ مثبت یا منفی مهدی عبدی به این تیمهای اروپایی گفته می شود که به دلیل این که از نظر مالی پیشنهاد چندان خوبی نبودند؛ احتمالا آنها رد شوند.

مهدی عبدی همچنان برای چند فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما به دلیل وجود بندی در قرارداد وی که عبدی با پرداخت حدود یکصد هزار دلار می تواند از تیمش جدا شده و به تیم خارجی بپیوندد؛ در صورت برخوردرای از پیشنهاد خوب چه بسا مهدی عبدی درخواست مذکور را رد نکند. اما احتمال تداوم همکاری مهدی عبدی با پرسپولیس در فصل آتی نیز کم به نظر نمی رسد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها