کد خبر : 1817
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۰۶

عکس جدید دیوید بکام با لباس سفید اتو کشیده و مایکل جردن

عکس جدید دیوید بکام با لباس سفید اتو کشیده و مایکل جردن

بازیکنان و افراد مشهور در تماشای مسابقات فرمول یک میامی؛ تماشای دیوید بکام و مایکل جردن مسابقات میامی، عکسی از دیوید بکام در تماشای رقابتهای گرندپری فرمول یک اتوموبیل رانی را ببینید. عکس جدید دیوید بکام با لباس سفید اتو کشیده در کنار مایکل جردن و همچنین دو ستاره دیگر یعنی همیلتون و تام بریدی

بازیکنان و افراد مشهور در تماشای مسابقات فرمول یک میامی؛ تماشای دیوید بکام و مایکل جردن مسابقات میامی، عکسی از دیوید بکام در تماشای رقابتهای گرندپری فرمول یک اتوموبیل رانی را ببینید.

عکس جدید دیوید بکام با لباس سفید اتو کشیده در کنار مایکل جردن و همچنین دو ستاره دیگر یعنی همیلتون و تام بریدی را در کنار یکدیگر و در جریان تماشای مسابقات فرمول یک میامی که به صورت یادگاری و توسط عکاسان حاضر گرفته شده و در حال وایرال شدن است.

با توجه به اهمیت و مقبولیت بالایی که مسابقات فرمول یک در بین ستاره گان و افراد مشهور مختلف جهان وجود دارد؛ از نقاط مختلف برای تماشای آن حاضر می شوند.

این مسابقات همواره با اقبال بازیکنان و چهره های مشهوری نیز همراه می شود که در تصویر زیر نمونه ای از استقبالهای انجام یافته از آن در حضور دیوید بکام افسانه ای و همچنین مایکل جردن بسکتبالیست کم نظیر جهان میبینید.

گاها مسابقات فرمول یک از سوی ورزشکارانی هم تعقیب می شود که تخصص، مهارت و تجربه و مقبولیت خود را در رشته دیگری به دست آورده بودند. به مانند عکس زیر که هیچ یک در رانندگی و مسابقات آن دستی توانا ندارند اما از دنبال کردن این رقابتهای مهیج غافل نمی شوند.

دیوید بکام و مایکل جردن در فرمول یک میامی

پیش از این دیوید بکام جشن تولد ساده ای در کنار خانواده خود گرفته بود؛ و بعد از شارژ روحی الان در کنار دوستان قدیمیش در حال تماشای یکی از مهیج ترین مسابقات بین المللی یعنی فرمول یک رانندگی میامی است.

دیوید بکام در حال حاضر 47 سال سن داشته و در سالهای آخر فوتبال خود در لیگ آمریکا نیز فوتبال را تجربه کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] عکسهای خانواده دیوید بکام، هارپر بکام و […]