کد خبر : 1526
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

عکسهای خانوادگی جشن تولد دیوید بکهام با همسر و فرزندان

عکسهای خانوادگی جشن تولد دیوید بکهام با همسر و فرزندان

عکسهای خانوادگی از جشن تولد دیوید بکهام که گاها در ایران با نام دیوید بکام نیز از او یاد می شود. همسر و فرزندان دیوید بکهام و جشن تولد کوچک و صمیمی که برای شماره 7 قدیمی تیم ملی انگلیسی در دورهمی خانواده گرفته شد. در زیر عکسهایی از تولد 47 سالگی دیوید بکهام «دیوید

عکسهای خانوادگی از جشن تولد دیوید بکهام که گاها در ایران با نام دیوید بکام نیز از او یاد می شود. همسر و فرزندان دیوید بکهام و جشن تولد کوچک و صمیمی که برای شماره 7 قدیمی تیم ملی انگلیسی در دورهمی خانواده گرفته شد.

در زیر عکسهایی از تولد 47 سالگی دیوید بکهام «دیوید بکام» ستاره خوش تیپ و دوست داشتنی کاشته زن تیم ملی انگلیس را ببینید.

این عکسهای تولد خانوادگی دیوید بکام توسط همسر او یعنی ویکتوریا گرفته شده است که در صفحات مختلف ورزشی، خانوادگی و طرفداران پر و پا قرص دیوید بکام در حال وایرال شدن و بازنشر است.

عکس فوت کردن شمع توسط دیوید بکهام در روز تولد

در زیر دیوید بکهام را می بینید که با همراهی خانواده و کیکی که توسط همسر بکام ویکتوریا برای او گرفته شده است را در حال فوت کردن است.

کیک تولد دیوید بکهام در انگلیس

نمای نزدیک از کیک تولدی که برای دیوید بکهام گرفته بودند به همراه تزئین جالب و همچنین بسیار ساده کیک تولد چهره مشهور انگلیسی «دیوید بکهام – بکام» که در نوع خود بسیار جالب است.

عکسهای خانوادگی جشن تولد دیوید بکهام با همسر و فرزندان

این کیک تولد ساده و مراسم تولد خودمانی دورهمی که در کنار خانواده برای دیوید بکهام گرفته شد، پیام آور لزوم دوری از هر گونه ریخت و پاش در خانواده ها می تواند باشد.

فردی با موقعیت و ثروت دیوید بکهام این گونه از تجملات دوری می کند و شایسته است برخی از خانواده ها نیز از چنین افراد معروفی و اخلاق خوبشان الگوبرداری نیز کنند.

فوت کردن شمع کیک تولد دیوید بکهام

تولد دیوید بکهام در «لورآف د لند» شهر لندن انگلیس گرفته شد. البته نکته قابل توجه در جشن تولدی که امروز برای دیوید بکهام گرفته بودند این بود که این جشن سه روز زودتر از رسیدن موعد اصلی تولد بکام گرفته شده و روز تولد اصلی او در روز دوشنبه است. با این اوصاف شاید برنامه زمانبندی و تایمی که دیوید بکهام در کنار خانواده و در آن تاریخ بود، شاید دلیل گرفتن این تولد زودهنگام بود.

احتمالا دیوید بکهام در روز اصلی تولدش نیز یک تولد دیگری را نیز داشته باشد. تولدی که مشخص نیست در آن خانواده و همسر و فرزندان دیوید بکام نیز با توجه به شرایط کاری او در آن روز در کنارش باشند یا نه.

دیوید بکام ستاره انگلیسی که بازیهای درخشان او در منچستر یونایتد و همچنین تیم ملی انگلیس محال است بعه سادگی از یاد برود. دیوید بکهام مدتی نیز در لیگ آمریکا توپ زده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها