کد خبر : 4060
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۵۵

ماشین های تولید ایران در هزار کیلومتر چقدر بنزین مصرف می کنند

ماشین های تولید ایران در هزار کیلومتر چقدر بنزین مصرف می کنند

ماشین های ایرانی چقدر بنزین مصرف می کنند؛ میزان دقیق مصرف بنزین خودرهای تولید ایران در هر هزار کیلومتر رانندگی و صرفه جویی های انجام یافته چقدر است. به گزارش مارال نیوز، صرفه جویی در مصرف بنزین در خودروهای دارای استانداردهای لازم به عنوان یک آپشن و امکان ویژه در نظر گرفته شده است. خودروسازان

ماشین های ایرانی چقدر بنزین مصرف می کنند؛ میزان دقیق مصرف بنزین خودرهای تولید ایران در هر هزار کیلومتر رانندگی و صرفه جویی های انجام یافته چقدر است.

به گزارش مارال نیوز، صرفه جویی در مصرف بنزین در خودروهای دارای استانداردهای لازم به عنوان یک آپشن و امکان ویژه در نظر گرفته شده است.

خودروسازان جهانی نیز با توجه به گران تمام شدن حامل های انرژی و سوخت در تمامی کشورهای جهان، تمام اهتمام خود را برای کاهش مصرف بنزین در خودرهای تولید شده خود صرف می کنند.

الزامات محیط زیستی و حساسیت بسیاری از مشتریان نسبت به کم بودن میزان مصرف بنزین خودروها و حتی روی آوردن برخی از شرکتهای خودروساز به ساخت ماشین های خورشیدی و انرژی پاک، خودروسازان جهانی را نیز به این سمت و سو تشویق کرده است.

با توجه به یارانه بالایی که برای حامل های سوخت و انرژی در کشور پرداخت می شود، کم مصرف بودن خودروها علاوه بر رضایت مشتریان و داشتن صرفه اقتصادی برای مصرف کننده، در حفظ محیط زیست و صرفه جویی در بودجه کشور و بیت المال نیز موثر و مفید خواهد بود.

میزان مصرف بنزین در ماشین های ایران

مصرف بنزین تیبا و پراید و 405

در حال حاضر خودروسازان نیز با انتقاداتی در خصوص میزان مصرف بنزین در خودروهای تولید داخل کشور مواجه هستند.

برخورداری از تکنولوژی های روز و همچنین نزدیک کردن امکانات داخلی و فنی و امنیتی خودروها می تواند این انتقادات وارد شده به خودروسازان ملی را کاهش دهد.

مصرف بنزین خودروهای داخلی چقدر است

با اینوگرافی که جام جم منتشر کرده میزان مصرف بنزین خودرهای داخل ایران به ازای هر یک هزار کیلومتر رانندگی در قالب تصویر مشخص شده است.

مصرف بنزین تیبا و پراید و 405 خودروهای ایرانی

میانگین مصرف بنزین خودرو ایرانی

خودروی پراید در هر هزار کیلومتر 7 لیتر بنزین می سوزاند البته این میزان از مصرف بنزین در هر هزار کیلومتر رانندگی، به صورت میانگین بوده و مسائل مختلف مثل ترافیک، نوع رانندگی صحیح و شیب جاده، تنظیم باد لاستیک و سایر مسائل فنی در کاهش یا افزایش میزان مصرف بنزین ماشین ها تاثیرگذار است.
خودروی 206 ایران خودرو نیز در هر هزار کیلومتر 8 لیتر بنزین مصرف می کند.

تیبا با 9 کیلومتر مصرف بنزین در هزار کیلومتر، پژو 405 با 9.6 کیلومتر مصرف بنزین، سمند با 10 لیتر و نیسان با 15 لیتر مصرف بنزین در هزار کیلومتر تعیین شده اند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
قیمت اجاره ماشین عروس مرسدس بنز، پورشه و تویوتا | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] که قیمت اجاره ماشین های لوکس و خاص […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] و در بحرین قیمت بنزین 53. دلار می […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] شد و به جای آنها ماشینهای جدید دیگری […]