کد خبر : 441
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

عکسهای پشت صحنه لیلا بلوکات در سریال از سرنوشت 4

عکسهای پشت صحنه لیلا بلوکات در سریال از سرنوشت 4

عکسهایی از لیلا بلوکات در سریال از سرنوشت و پشت صحنه این سریال اجتماعی و خانوادگی را در این پست خواهیم دید. در عکسی که لیلا بلوکات خواهید دید وی در کنار عوامل پشت صحنه سریال از سرنوشت این عکس را به یادگاری گرفته است. لیلا بلوکات متولدسال 1361 بوده و در تهران به دنیا

عکسهایی از لیلا بلوکات در سریال از سرنوشت و پشت صحنه این سریال اجتماعی و خانوادگی را در این پست خواهیم دید. در عکسی که لیلا بلوکات خواهید دید وی در کنار عوامل پشت صحنه سریال از سرنوشت این عکس را به یادگاری گرفته است.

لیلا بلوکات متولدسال 1361 بوده و در تهران به دنیا آمده است. وی در چهارم آذرماه به دنیا امده و تحصیلات آکادمی خود را در رشته کارشناسی فرش سپری کرده است.

لیلا بلوکات به والیبال نیز علاقه مند بوده و جزو بازیگران ورزش دوست و ورزشکار زن ایرانی محسوب می شود که در چندین تیم مختلف نیز توپ می زند. لیلا بلوکات در تیم بانوان هنرمند والیبال نیز که چند سالی است راه اندازی شده، جزو بازیکنان شاخص و فعال است.

بازی زیبا و پر از احساس بلوکات در سریال از سرنوشت را می توان به یکی اززیباترین و پرخاطره ترین نقشهای او اشاره کرد.

در زیر عکسی از لیلا بلوکات در کنار عوامل پشت صحنه سریال از سرنوشت را مشاهده می کنید:

عکسهای پشت صحنه سریال لیلا بلوکات

لیلا بلوکات در پشت صحنه سریال از سرنوشت

در حال حاضر سری چهارم سریال از سرنوشت در حال پخش بوده و ماه مبارک رمضان امسال نیز میهمان خانواده های ایرانی است. این سریال هر روز در ایام ماه مبارک رمضان و در حوالی ساعت 24:15 دقیقه از شبکه دوم سیما پخش شده و علاقه مندان خاص خود را دارد.

سریال از سرنوشت لیلا بلوکات

عکس پشت صحنه سریال از سرنوشت لیلا بلوکات

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها