کد خبر : 11976
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸

عکس جدید کتایون ریاحی و تنها پسرش با استایل جالب

عکس جدید کتایون ریاحی و تنها پسرش با استایل جالب

عکس خانوادگی کتایون ریاحی با استایل جالب و زیبا در کنار پسرش، عکس فرزند کتایون ریاحی بازیگر نقش زلیخا در سریال یوسف به همراه پسرش را که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده را ببینید. عکسهای کتایون ریاحی در کنار پسرش عکس خانوادگی کتایون ریاحی کتایون ریاحی سه کار برجسته و ارزشمند که به یادگار

عکس خانوادگی کتایون ریاحی با استایل جالب و زیبا در کنار پسرش، عکس فرزند کتایون ریاحی بازیگر نقش زلیخا در سریال یوسف به همراه پسرش را که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده را ببینید.

عکسهای کتایون ریاحی در کنار پسرش

عکس خانوادگی کتایون ریاحی

عکس خانوادگی کتایون ریاحی

عکس جدید کتایون ریاحی با پسرش با استایل جالب

کتایون ریاحی سه کار برجسته و ارزشمند که به یادگار خواهد ماند از خود برجای گذاشته است، سریال زیبای یوسف پیامبر؛ این زن حرف نمی زند و شام آخر از شاخص ترین کارهای کتایون ریاحی 60 ساله است.

ریاحی در سال 1340 به دنیا آمده و دی ماهی است. وی یک فرزند پسر دارد.

کتایون ریاحی در سال 88 اعلام کرده بود که دیگر تمایلی به ادامه بازیگری ندارد. البته وی در سال 95 در برنامه خندوانه به عنوان میهمان برنامه رامبد جوان حاضر شد و در آن اعلام کرد که تمایل دارد مجددا در صورت فراهم شدن شرایط به عرصه بازیگری بازگردد.

کتایون ریاحی نویسندگی نیز می کند و تا کنون دو کتاب منتشر کرده است.

از فیلمهای سینمایی که کتایون ریاحی در آن بازی کرده می توان به فیلم سینمایی دعوت، شیرین، تارا و تب توت فرنگی، شام آخر، غریبه، ماه مهربان، قافله و پاییزان اشاره کرد.

کتایون ریاحی علاوه بر یوسف پیامبر در سریال های تلویزیونی مرده متحرک، عروج، شبب دهم و روشن تر از خاموشی و همچنین سریال احساسی پس از باران نیز بازی کرده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عکس خنده دار بوراک اوزچیویت و پسرش کاران در پارک | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] زیبا در کنار پسرش. عکس خنده دار […]