کد خبر : 29443
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲

پاسخ متفاوت گرت بیل به سوال بهترین بازیکن جهان

پاسخ متفاوت گرت بیل به سوال بهترین بازیکن جهان
پاسخی که گرت بیل به سوال بهترین بازیکن فوتبال جهان داد باعث ناراختی هواداران رئال مادرید شد. در شرایطی که همگان انتظار حمایت از همبازی سابق خود رونالدو را داشتند ولی این گونه نشد؛

پاسخی که گرت بیل به سوال بهترین بازیکن فوتبال جهان داد باعث ناراختی هواداران رئال مادرید شد. در شرایطی که همگان انتظار حمایت از همبازی سابق خود رونالدو را داشتند ولی این گونه نشد.

جوابی که شاید بر خلاف دیدگاه قبلی گرت بیل بود. البته عده ای به بیل حق می دهند که با توجه به واقعیت و نظر شخصی خود اعلام به ابراز نظر کند. و نباید بر گرت بیل فشار آورد. آن هم به این دلیل که پیش تر از این با رونالدو هم تیمی بوده و نباید اسم رقیبش را بیاورد.

در شرایطی که یکی از خبرنگاران از گرت بیل پرسید به نظر تو برترین بازیکن فوتبال که موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان شده کیست. گرت بیل در پاسخ کمی مکث نموده و در ادامه پاسخ داد مسی.

این نظر او در شرایطی گفته شد که وی در دو سال پیش در سوالی نسبتا مشابه این جواب داده بود کریستیانو رونالدو برترین است. وی در آن مقطع هم تیمی خود را بهترین بازیکن خوانده بود.

گرت بیل با رئال مادرید موفق به کسب 5 عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شده که 4 موفقیت آن در حضور کریستیانو رونالدو بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها