کد خبر : 2224
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹

عکس خشونت و درگیری فوتبال ایران در هفته های پایانی

عکس خشونت و درگیری فوتبال ایران در هفته های پایانی

عکس درگیری بازیکنان در فوتبال، درگیر شدن و دعوای بازیکنان فوتبال ایران، کتک کاری و هل دادن و درگیری بازیکنان فوتبال؛ عکس خشونت و درگیری فوتبال ایران در هفته های پایانی. در هفته های پایانی لیگ برتر فوتبال کشور، که به اوج هیجان آن نزدیک می شویم، درگیری و خشونت در آن که از حساسیت

عکس درگیری بازیکنان در فوتبال، درگیر شدن و دعوای بازیکنان فوتبال ایران، کتک کاری و هل دادن و درگیری بازیکنان فوتبال؛ عکس خشونت و درگیری فوتبال ایران در هفته های پایانی.

در هفته های پایانی لیگ برتر فوتبال کشور، که به اوج هیجان آن نزدیک می شویم، درگیری و خشونت در آن که از حساسیت رسیدن بیش از پیش مسابقات حاکی می شود، نیز گاها دیده می شود.

از جمله درگیریهایی که بین دو تیم لیگ برتری ایران رقم خورد، می توان به بازی دربی کرمان بین مس رفسنجان و گل گهر اشاره کرد. هر چند این درگیری هاخوشبختانه به درگیری های چندان محکم و جدی بین دو تیم نیاجامید اما برای دقایقی بازی متوقف شد.

عکسهایی از این درگیری و خشونت نصفه و نیمه بین بازیکنان دو تیم را ببینید:

خشونت در فوتبال ایران

درگیری و خشونت در فوتبال لیگ برتر

در تقابل مس و گل گهر در حالی که تنها دو دقیقه تا پایان بازی مانده بود تلاش دو تیم برای تصاحب توپ در میانه میدان با درگیری ها و هل دادن و دست به یقه شدن برخی بازیکنان همراه شد که با دخالت بزرگان تیم قائله خاتمه یافت.

در جریان درگیری های اخیر در حین بازی مسابقه فوتبال داور مسابقه نیز برای دقایقی بازی را متوقف کرد تا جو آرام شده و با دادن تذکر بازیکنان دو تیم را به آرامش بیشتر دعوت کند.

این بازی پربرخورد شش کارت زرد نیز داشت که توسط داور مسابقه به بازیکنان دو تیم نشان داده شد.

در پی هل دادن و درگیری جزئی بازیکنان در این دیدار بازی در انتهای مسابقه دچار چالش شده و برای لحظاتی متوقف شد.

هل دادن و درگیری بازیکنان در فوتبال ایران

هل دادن و درگیری بازیکنان در فوتبال ایران

این بازی در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود گل گهر سیرجان به پایان رسید.

شاگردان محمد ربیعی در مس رفسنجان در حالی که از امتیاز میزبانی نیز برخوردار بودند، در نهایت نتیجه را به امیر قلعه نوعی و تیم خوب و یکدست و پرمهره گل گهر سیرجان واگذار کردند.

محمد ربیعی که پیش از این در تیم فوتبال شهرداری اردبیل در لیگ دسته دو نشان داده بود که مرد روزهای سخت بوده و با این تیم تا لیگ دسته یک و یک قدمی صعود به لیگ برتر نیز پیش رفته بود و با مس رفسنجان نیز از همان لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده بود، حالا در لیگ برتر نیز بازیهای خوب و فنی خوبی از خود به نمایش می گذارد، هر چند که در این بازی پربرخورد نتیجه را واگذار کرد.

مطلب مرتبطی با عنوان هل دادن و ضربه با دست به صورت بازیکن در لیگ اروپا را نیز که در بخش ورزشی سایت مارال نیوز منتشر شده را نیز می توانید مطالعه کنید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] عکسهایی از درگیری هواداران در لیگ […]

trackback
خشونت هواداران لیگ اروپایی در حضور یک ایرانی + عکس | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] از لیگ بلژیک با خشونت هواداران حاضر […]