کد خبر : 1509
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

رقص بازیکن پرسپولیس بعد از گلزنی در مهمترین دیدار لیگ برتر

رقص بازیکن پرسپولیس بعد از گلزنی در مهمترین دیدار لیگ برتر

رقص جالب بازیکن پرسپولیس که با یک دست در پیراهن و همراه با دوندگی در جلوی دوربین های تلویزیونی نیز ثبت شد. نوع خوشحالی و رقص و پایکوبی جالبی که علی نعمتی بازیکن محبوب و باتعصب پرسپولیسی مقاب پیکان تهران انجام داد. شماره 6 دوست داشتنی پرسپولیسیها یعنی علی نعمتی در روزی که مقابل پیکان

رقص جالب بازیکن پرسپولیس که با یک دست در پیراهن و همراه با دوندگی در جلوی دوربین های تلویزیونی نیز ثبت شد. نوع خوشحالی و رقص و پایکوبی جالبی که علی نعمتی بازیکن محبوب و باتعصب پرسپولیسی مقاب پیکان تهران انجام داد.

شماره 6 دوست داشتنی پرسپولیسیها یعنی علی نعمتی در روزی که مقابل پیکان گلزنی کرده و با سر زدن فوق العاده خوب خیال پرسپولیس از پیروزی را راحت کرد، به شکل جالبی که در عکس بالا می بینید شروع به رقص و پایکوبی کرد.

این پرسپولیسی متعصب خوشحالی تقریبا مشابهی را نیز در زمان گلزنی به استقلال داشت و در آن دیدار نیز بدین شکل به سکوهای پرشور پرسپولیسیها نزدیک شد.

شادی شورانگیز این مدافع سر زن که گویا چارچوب دروازه را نیز به خوبی می شناسد؛ صحنه جالبی را در ورزشگاه آزادی خلق کرد تا این گونه شادی زاید الوصف خود را با تماشاگران تقسیم کند.

به مطلب پیشنهادی دیگر بخش ورزشی، در خصوص رقص و پایکوبی سرمربی مطرح فوتبال جهان را نیز سر بزنید.

حالا پرسپولیس تهران تنها 4 امتیاز با استقلال صدرنشین فاصله دارد و این امیدهای پرسپولیس برای تکرار ششمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر را بیشتر می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
فیگور بازو گرفتن و شادی های گلزنی مهدی قائدی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] گرفتن و شادی های گلزنی مهدی قائدی را در […]

trackback
آقای گل های فصل گذشته فوتبال در تمامی لیگ های فوتبال اروپا | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] گلزنی های این با&#1586… در فوتبال مثل اینکه تبدیل به عادت شده است. […]