کد خبر : 16339
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱

عکس خواندن سرود ملی متفاوت پیش از شروع مسابقه

عکس خواندن سرود ملی متفاوت پیش از شروع مسابقه
ستاره فوتبال جهان در یکی از دیدارهای ملی کشورش با تیم ملی پرتال به شکل متفاوتی سرود ملی را خواند. اتفاقی که علتش را خواهید خواند.؛

ستاره فوتبال جهان در یکی از دیدارهای ملی کشورش سرود ملی را به شکل دیگری خواند. این خواندن سرود ملی به شکلی متفاوت باعث شد تا موضوع خبرساز شود.

برخی افراد این کار کریستیانو رونالدو را نوعی بی احترامی دانستند. این که روی خود را از سمت تماشاگران روبروی جایگاه و دوربین های تلویزیون برداری و به شکل متفاوت بایستی.

سرود خواندن رونالدو

عکس سرود خوانی متفاوت رونالدو پیش از شروع مسابقه

موضوعی که ناراحتی هواداران پرتغالی را در پی داشته و علامت تعجب را در ذهن مردم گذاشت. مخصوصا که هواداران وی را به دلیل پرت کردن چند باره بازوبند کاپیتانی همواره مذمت کرده بودند.

علت کار متفاوت رونالدو در سرود خوانی مشخص شد

این کار و نوع سرود خوانی رونالدو دلیل ملی داشته است و افرادی که وی را قضاوت کرده بودند، به شکل ناصحیحی این کار را کرده بودند. علت متفاوت ایستادن رونالدو طبق عکس زیر هنگام خواندن سرود ملی کشورش، رو کردن به سمت پرچم کشورش پرتغال بوده است.

از این رو که در جایگاه مقابل و بالای دروازه پرچم پرتغال نصب شده بود بنابراین رونالدو خواسته تا به سمت پرچم کشورش روی برگرداند و مقابل آن سرود کشورش را از فرط میهن دوستی و میهن پرستی بخواند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها