کد خبر : 18297
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷

عکس امید بالای هواداران زن عربستان سعودی در جام جهانی

عکس امید بالای هواداران زن عربستان سعودی در جام جهانی
هواداران زن سعودی در دوحه به مانند دیگر طرفداران در محل برگزاری مسابقات جام جهانی امید زیادی برای درخشش تیم ملی کشورشان دارند.؛

عکسی از امید بالای هواداران دختر عربستان سعودی در جام جهانی. زنانی که با نشان دادن گارد صعود امیدواریشان برای درخشش تیم ملی کشورشان عربستان مقابل آرژانتین در نخستین بازی کشورشان در مرحله گروهی در جام جهانی را اعلام کردند.

تیم ملی عربستان کار سختی را در گروه خود در جام جهانی دارد. آنها با تیمهای خوب لهستان، آرژانتین و مکزیک همگروه شده اند. بدشانسی که باعث شده در گروه خود با قوی ترین تیمها افتاده و کارشان برای عرض اندام و صعود از گروه برای نخستین بار در تاریخ ورزش کشورشان سخت شود.

در زیر امید بالای این هواداران را ببینید که با هزاران امید راهی قطر و دوحه محل برگزاری مسابقات شدند.

عکس امید بالای هواداران زن عربستان سعودی در جام جهانی

شنیده شده که سعودی ها شعاری نیز بر علیه مسی برای تضعیف روحیه او مقابل عربستان و تشویق بازیکنان خودی ساخته اند. شعاری که در بخشی از آن تکرار می شود: «مسی را عذاب می دهیم و کار را سخت می کنیم.»

عربستانی ها در تاریخ جام جهانی و حضور خود یک شکست بد تحقیر آمیز 8 بر 0 مقابل آلمان را تجربه کرده بودند. البته اکنون نسل خوبی از بازیکنان ملی پوش عربستانی در این تیم حضور دارد. اتفاقی که تکرار چنین نتایجی را شبیه چیزی به محال می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها