کد خبر : 17462
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵

عکس درگیری رونالدو و بر زمین زدن بازیکن حریف

عکس درگیری رونالدو و بر زمین زدن بازیکن حریف
درگیری رونالدو و بر زمین زدن بازیکن حریف در لیگ جزیره که از چشم داور مسابقه نیز پنهان نماند.؛

در دیدار با استون ویلا، کریستیانو رونالدو و منسچریونایتد متحمل شکست بدی شد. شکستی که همراه با درگیری رونالدو نیز بود. رونالدو بازیکن استون ویلا را در این دیدار بر زمین زد.

کریستیانو رونالدو و تیرون مینگز در این مسابقه با همدیگر برخورد فیزیکی خارج از فوتبال نیز داشتند. البته در این صحنه داور به کارت زرد بسنده کرد.

عکسی از درگیری و بر زمین زدن تیرون مینگز توسط کریستیانو رونالدو

عکس درگیری رونالدو و بر زمین زدن بازیکن حریف

دعوای فیزیکی رونالدو در لیگ جزیره

عکس درگیری رونالدو و بر زمین زدن بازیکن حریف

رونالدو در این مسابقه 90 دقیقه در زمین مسابقه حاضر بود. او نتوانست اقدام به گلزنی برای تیمش کند تا تیمش 3 بر 1 شکست بخورد. رونالدو در این بازی فرصت چندانی برای گلزنی نیز نداشت و تنها یک ضربه سر به سمت دروازه استون ویلا زد که آن را نیز دروازه بان گرفت.

با عملکرد نه چندان عالی رونالدو در این فصل به نظر می رسد که رونالدو تنها با موفقیت در جام جهانی می تواند سال خوبی برای خود رقم بزند. چرا که اکنون منچستر در لیگ جزیره نیز 11 امتیاز با صدر فاصله دارد. اختلاف زیادی که احتمال قهرمانی آنها در لیگ جزیره را به حداقل می رساند.

بعد از اتمام مسابقه نیز رونالدو از فرط ناراحتی با چهره ای برافروخته زمین را ترک کرد. البته او برای لحظه هایی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه قدردانی کرد و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد. فیاقه مغموم و عصبانی رونالدو بعد از خروج از زمین مسابقه و عملکرد نه چندان مناسب تیمش مورد توجه بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها