کد خبر : 24945
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹

سنگین ترین جریمه تاریخ یک باشگاه چقدر است؟

سنگین ترین جریمه تاریخ یک باشگاه چقدر است؟
بیشترین جریمه که در رشته فوتبال به دلیل مصاحبه نامناسب وضع شده چه میزان است؟؛

بالاترین و بیشترین جریمه که در رشته فوتبال به دلیل مصاحبه نامناسب وضع شده متعلق به چه بازیکنی است؟ میزان جریمه ای که یک بازیکن فوتبال توسط باشگاه به دلیل تخطی از ساز و کار و چارچوب باشگاه داشته چه میزان است؟

بیلد مدعی شده که مانوئل نویر به دلیل مصاحبه نامناسب خود و حمله به باشگاه سخت ترین نوع تنبیه را شد. جریمه کم نظیری که حسابی این دروازه بان را تنبیه کرد.

نویر دروازه بان بایرن مونیخ این روزها سخت خبرساز است. او بعد از مصدومیت خود هنگام اسکی و در نهایت اخراج تونی تاپالوویچ، مربی دروازه‌بان‌ های باشگاه به شدت از سیاست های باشگاه در برکناری این مربی خوب انتقاد کرد.

یک میلیون و ششصد هزار یورو به خاطر یک مصاحبه

در پی این اتفاق بایرنی ها نویر را به میزان یک میلیون و ششصد هزار یورو جریمه کردند. مبلغ بسیار سنگینی که شاید بودجه کل برخی از باشگاه های مطرح در لیگ های پایین تر است.

در تاریخ بایرن مونیخ چنین جریمه سنگینی هیچ گونه سابقه ای نداشته است.

پیش از این حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ نیز اقدام به مواخذه نویر کرده بود. وی تاکید کرده بود چنانچه دروازه بان بایرنی ها نویر معتقد است که باشگاه از هر اتفاقی بالاتر است نبایستی چنین صحبت هایی را می کرد.

البته به نظر می رسد بعد از این جریمه سنگین و همچنین ملاقات ناگلزمان با نویرف موضوع اختلاف این دروازه بان با باشگاه تا حدود زیادی برطرف شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها