کد خبر : 1630
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶

قیمت بلیت جدید مسابقات فوتبال استقلال در لیگ برتر چند است

قیمت بلیت جدید مسابقات فوتبال استقلال در لیگ برتر چند است

قیمت بلیت جدید مسابقات فوتبال استقلال در لیگ برتر چند تومان است؟ چقدر برای دیدن بازیهای استقلال و پرسپولیس ورزشگاه آزادی باید پول داد و بلیط مسابقات استادیوم آزادی را چند تومان می توان خرید؟ قیمت بلیط ورزشگاه آزادی برای دانشجویان و عموم مردم چند تومان است؟ جدیدا با توجه به شرایط خاص تیم فوتبال

قیمت بلیت جدید مسابقات فوتبال استقلال در لیگ برتر چند تومان است؟ چقدر برای دیدن بازیهای استقلال و پرسپولیس ورزشگاه آزادی باید پول داد و بلیط مسابقات استادیوم آزادی را چند تومان می توان خرید؟ قیمت بلیط ورزشگاه آزادی برای دانشجویان و عموم مردم چند تومان است؟

جدیدا با توجه به شرایط خاص تیم فوتبال استقلال در جدول و هفته های کم باقیمانده تا پایان رقابتها، این باشگاه برای تشویق و انجام حمایتهای بیشتر از تیم خود هزینه بلیت مسابقه مهم تیمش مقابل پدیده در ورزشگاه آزادی را 50 درصد کاهش داده است.

بلیت بازیهای فوتبال ورزشگاه ازادی و تماشای بازیهای استقلال

طبق اطلاعیه و عکسی که در بالا در خصوص قیمت بازیهای استقلال در ورزشگاه ازادی مشاهده می کنید، قیمت جایگاه وی آی پی استادیوم آزادی که قبلتر از این 500 هزار تومان بود، به قیمت 300 هزار تومان به فروش می رسد.

قیمت بلیت سایر جایگاه های ورزشگاه آزادی

همچنین جایگاه ویژه 100 هزار تومان، سکوهای روبروی ورزشگاه ازادی 50 هزار تومان و سایر سکوهای طبقه پایین ورزشگاه آزادی در طبقه پایین 20 هزار تومان تعیین شده و تماشاگران برای تماشای دیدار استقلال مقابل پدیده با این مزان تخفیف می توانند بلیط مسابقه را خریده و از نزدیک تماشاگر بازیهای تیم خود باشند.

قیمت خرید بلیت مسابقات فوتبال لیگ برتر

دیدار تیمهای استقلال و پدیده تهران دوشنبه 19 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و تماشاگران بلیت مسابقه را با تخفیفی که بیان شد می توانند خریداری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تا الان چقدر از بلیت مسابقات فوتبال جام جهانی قطر فروش رفته است | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] میزان از فروش بلیت مسابقات، به نظر خوب می […]