کد خبر : 30386
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

غلبه مکزیک بر جامائیکا و کاستاریکا با طعم حضور در فینال گلدکاپ 2023

غلبه مکزیک بر جامائیکا و کاستاریکا با طعم حضور در فینال گلدکاپ 2023
مکزیک زیر نظر جیمی لوزانو توانست با برتری مقابل جامائیکا و کاستاریکا در مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی راهی مرحله فینال گلدکاپ 2023 شود؛

یک موفقیت دیگر برای میزبان جام جهانی 2026 یعنی مکزیک. تیم ملی مکزیک زیر نظر جیمی لوزانو توانست با برتری مقابل جامائیکا و کاستاریکا در مراحل یک چهارم نهایی و نیمه نهایی راهی مرحله فینال گلدکاپ 2023 شود.

تیم ملی مکزیک در مرحله گروهی با دو برد و یک شکست توانسته بود راهی یک چهارم نهایی شود. آنها هندوراس و هائیتی را شکست دادند. البته  مقابل قطر شکست خورده بودند.

در نهایت در مرحله یک چهارم نهایی تیم ملی مکزیک توانست کاستاریکا را شکست دهد. در دیدار نیمه نهایی نیز با سه گل جامائیکا را شکست دادند تا به فینال برسند.

مکزیک

در دیدار فینال نیز مکزیک در دیدار نهایی و مهیج گلدکاپ 2023 باید پذیرای پانامایی باشد. پاناما که پیش تر از این توانسته بود قطر شاگردان کارلوس کی روش را نیز به راحتی و پرگل با نتیجه 4 بر 0 از دور مسابقات کنار بزند.

با توجه به این که مکزیک یکی از میزبانان جام جهانی 2026 است. بنابراین آنها حضور در تورنمنت و مسابقات مختلف ملی را بسیار جدی گرفته اند. تا با این کار بتوانند در رسیدن به موفقیت در جام جهانی نیز موفق عمل کنند.

مکزیک دارای سبک خاصی از فوتبال بوده که هواداران پرشوری نیز دارد. دیدار نهایی فینال گلدکاپ دوشنبه 26 تیر بین مکزیک و پاناما برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها