کد خبر : 17322
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۴:۲۰

غیبت بازیکنی که کار پاریسی ها در لیگ قهرمانان را سخت کرد

غیبت بازیکنی که کار پاریسی ها در لیگ قهرمانان را سخت کرد
نبود بازیکن شاخص برزیلی که کار پاریسی ها در لیگ قهرمانان را سخت کرد تا آنها در مرحله حذفی احتمالا به مشکل بخورند.؛

کیلیان امباپه به تشریح صعود تیم پاریسی به عنوان تیم دوم پرداخت. اتفاقی که برخی ها از آن در لیگ قهرمانان به عنوان یک فاجعه و شکست یاد می کنند.

پاری سن ژرمن با وجود برد 2 بر 1 مقابل یوونتوس از راهیابی به دور بعدی لیگ قهرمانان به عنوان تیم اول باز ماند و انها تیم دوم گروهشان شدند. حالا آنها باید با تیمی قویتر در مرحله حذفی لیگ قهرمانان که تیم نخست گروه های دیگر خواهد بود بازی کنند. اتفاقی که می تواند کار برای عبور از این مرحله را برای پاری سن ژرمن سخت کند.

امباپه اعلام کرد نبود یک بازیکن باعث این اتفاق شده است. در شرایطی که امباپه با نیمار به نظر می رسید رابطه چندان خوبی ندارد ولی از نظر انصاف به نظر حرف درستی زده است.

امباپه در پاسخ به سوال دوم شدن تیمشان اعلام کرده که از نظر او غیبت نیمار در این بازی عامل دوم شدن تیمشان شده است. اگر نیمار بود می توانستیم گل های بیشتری بزنیم. بازیکن جانشین نیمار سولر نیز نفر ثابت تیم ما نبوده و ویژگی های کاملا متمایز کننده ای دارد. با این وجود تلاش خود را به کار بردیم و می خواستیم صدرنشین شویم اما نشد.

بنفیکا با توجه به برد پرگل 6 بر 1 مقابل حریفش به عنوان تیم نخست گروه بالاتر از پاری سن ژرمن به دلیل تفاضل گل بهتر صعود کرد. اگر پاریسی ها می توانستند با تفاضل گل بهتری یونتوس را ببرند اکنون اآنها تیم نخست گروهشان بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها