کد خبر : 16710
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

آخرین رنکینگ تیم ملی نیکاراگوئه در رتبه بندی فیفا

آخرین رنکینگ تیم ملی نیکاراگوئه در رتبه بندی فیفا
آخرین رنکینگ و جایگاه تیم ملی نیکاراگوئه در رتبه بندی فیفا را به بهانه بازی دوستانه این تیم با ایران بخوانیم و مطلع شویم.؛

تیم فوتبال نیکاراگوئه در رنکینگ فیفا رتبه چندم است؟ جایگاه نیکاراگوئه و قاره حاضر کشور نیکاراگوئه را به بهانه بازی دوستانه ایران با این تیم که در ماه جاری برگزار می شود را بخوانیم.

همانطور که در خبرها شنیدید دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران با نیکاراگوئه قرار است در 19 آبان ماه برگزار شود. دیدار دوستانه ای که می تواند محک خوبی برای خط هجومی و مهاجمان کشورمان باشد.

رقابتی که پیش از جام جهانی و به فاصله تقریبی 10 روز مانده به شروع مهمترین مسابقات فوتبال  برگزار خواهد شد. این بازی به نظر می رسد به منظور قرار دادن ملی پوشان در شرایط مسابقه و همچنین هماهنگی بیشتر بازیکنان ملی پوش ترتیب داده شده است.

تیم فوتبال نیکاراگوئه در آمریکای مرکزی و حوزه کونکاکاف قرار دارد. این تیم در آخرین رنکینگ فیفا در رتبه 139 فیفا قرار گرفته است.

تیم ملی فوتبال ایران که ماه گذشته با دو تیم در رنکینگ بهتر فیفا یعنی سنگال و ارورگوئه بازی داشت این بار با تیمی راحت تر و ضعیف تر از خود بازی خواهد کرد. البته به منظور جلوگیری از خستگی بازیکنان و مصدوم نشدن آنها این اقدام شاید معقول نیز به نظر برسد.

بازی دوستانه ایران با نیکاراگوئه در تهران و ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. بازی که در هماهنگی اولیه ساعت آن 19:30 دقیقه روز 19 آبان ماه اعلام شده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها