کد خبر : 7522
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵

بیوگرافی مانوئل فرناندز هافبک 36 ساله پرتغالی

بیوگرافی مانوئل فرناندز هافبک 36 ساله پرتغالی

بیوگرافی مانوئل فرناندز، با هافبک 36 ساله پرتغالی که از گزینه های پیوستن به سپاهان است آشنا شویم. سوابق تیمها و بخشهایی از زندگی فوتبالی مانوئل فرناندز هافبک کهنه کار پرتغالی را در مارال نیوز بخوانیم. مانوئل فرناندز در سال 1986 در شهری به نام لیسبون در پرتغال به دنیا آمد. پست اصلی او هافبک

بیوگرافی مانوئل فرناندز، با هافبک 36 ساله پرتغالی که از گزینه های پیوستن به سپاهان است آشنا شویم. سوابق تیمها و بخشهایی از زندگی فوتبالی مانوئل فرناندز هافبک کهنه کار پرتغالی را در مارال نیوز بخوانیم.

مانوئل فرناندز در سال 1986 در شهری به نام لیسبون در پرتغال به دنیا آمد. پست اصلی او هافبک بوده و با قد یک متر و 75 سانتی متری در تیمهای مختلف باشگاهی اروپا سابقه درخشش دارد.

سابقه هم بازی شدن مانوئل فرناندز با رونالدو

مانوئل فرناندز بازی ملی نیز داشته و سالها هم تیمی کریستیانو رونالدو شده است. او تا کنون حدود 20 بازی ملی برای پرتغالیها داشته و در این مدت 3 گل نیز به ثمر رسانده است.

عکسی از مانوئل فرناندز در کنار کریستیانو رونالدو

مانوئل فرناندز پرتغالی در سپاهان

مانوئل فرناندز در رده های پایه تیم ملی پرتغال نیز حضور داشته و بری تیم زیر 21 ساله های پرتغال 30 بازی ملی داشته است.

مانوئل فرناندز و تجربه سالها حضور در والنسیا

بیشترین سالهای حضور فوتبالی مانوئل فرناندز در تیمهای باشگاهی برمی گردد به سالهای 2007 تا 2011 که در لالیگا و در تیم مطرح والنسیا بازی می کرده است.

مانوئل فرناندز در این مدت 56 بازی برای والنسیا کرده و 2 گل نیز به ثمر رساند.

درخشش مانوئل فرناندز در لیگ جزیره

مانوئل فرناندز

سابقه تیمهای باشگاهی فرناندز

آخرین تیمی که مانوئل فرناندز در آن بازی می کرد تیمی به نام آپولون اسمیرنیس بود. قبلتر نیز در سال 2021 مانوئل فرناندز در باشگاه ترکیه ای دیگری به نام قیصریه اسپور بازی می کرد.

مانوئل فرناندز سابقه بازی در لوکوموتیو مسکو را نیز به مدت بیش از 4 سال دارد و با 103 بازی برای این تیم 25 گل به ثمر رسانده است.

از دیگر تیمهای مطرح مانوئل فرناندز می توان به حضور در لیگ جزیره با اورتون، بشیکتاش ترکیه، پورتسموث و بنفیکای پرتغال اشاره کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] بیوگرافی مانوئل فرناندز هافبک 36 ساله پرتغالی […]