کد خبر : 4984
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲

فرهاد مجیدی درامارات «اتحاد کلبا» چه بازیکنانی خریده است

فرهاد مجیدی درامارات «اتحاد کلبا» چه بازیکنانی خریده است

خریدهای فرهاد مجیدی در لیگ امارات چه بازیکنانی بوده و در فصل نقل و انتقالات سرمربی اتحاد کلبا از وجود چه بازیکنانی استقبال کرده است؟ به گزارش مارال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی فل گذشته استقلال بعد از پیوستن به اتحاد کلبا امارات به دنبال افتخارآفرینی در باشگاه جدید خود و تکرار موفقیتش در ایران است.

خریدهای فرهاد مجیدی در لیگ امارات چه بازیکنانی بوده و در فصل نقل و انتقالات سرمربی اتحاد کلبا از وجود چه بازیکنانی استقبال کرده است؟

به گزارش مارال نیوز، فرهاد مجیدی سرمربی فل گذشته استقلال بعد از پیوستن به اتحاد کلبا امارات به دنبال افتخارآفرینی در باشگاه جدید خود و تکرار موفقیتش در ایران است.

با توجه به اینکه رقابت در دنیای فوتبال نه در 90 دقیقه زمان مسابقه بلکه از دوران نقل و انتقالات شروع می شود، بنابراین تیمهایی که با نهایت دقت اقدام به خرید بازیکن کنند می توانند نقاط ضعف خود را پوشش داده و به موفقیت برسند.

فرهاد مجیدی نیز مطمئنا نمی خواهد در فصل نقل و انتقالات و خرید بازیکنان ضعیف عمل کرده و نتواند بازیکنان مورد علاقه خود و نزدیک به تفکرات تاکتیکیش را از دست بدهد.

اولین خرید فرهاد مجیدی در اتحاد کلبا امارات نهایی شد

فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلبا اولین خرید خود در این باشگاه را نهایی و رسمی کرد. خرید بزرگ فرهاد مجیدی بازیکن ملی پوش تیم ملی اسلوونی است.

قرارداد و بازیکنان فرهاد با اتحاد امارات

فرهاد مجیدی در اتحاد کلبا با چه بازیکنانی به توافق رسیده و خریده است

اتحاد کلبا در اولین خرید خود فیلیپ کیچ را به عضویت خود درآورده است. این بازیکن در پست هافبک بازی کرده و طراح و بازی ساز است.

کیچ در فصل گذشته در تیم الاتفاق عربستان فوتبال بازی می کرد.

عملکرد خرید جدید فرهاد مجیدی در امارات بدین شکل بوده که در 27 بازی گذشته خود توانسته پنج بار دروازه حریفان را باز کند. او بازیکن دو پایی بوده که قدرت شوت زنی مناسبی هم دارد و معمولا در هر تیمی که فوتبال بازی می کند، به عنوان پنالتی زن اول انتخاب می شود.

حالا فرهاد مجیدی در اتحاد کلبا اولین دشت خود را با این بازیکن لژیونر اسلوونیایی کرد.

خرید دوم فرهاد مجیدی نیز با اعلام رسانه ها احتمالا مهدی قائدی خواهد بود. ابراز علاقه فرهاد برای به خدمت گرفتن مهدی قائدی باعث شده که مسئولان باشگاه در حال رایزنی با قائدی باشند. البته انتقال قائدی هنوز نهایی نشده است.

مهدی قائدی فصل پیش در شباب الاهلی فوتبال بازی می کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] که جدیدا با اتحاد کلبا امارات قرارداد […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] اتحاد کلبا که کمپ تمرینی و اردوی تیم خود را در اتریش برپا کرده، در این کشور عکس تیمی توسط عکاسان گرفته که در زیر بازیکنان اتحاد کلبا را می بینید. […]