کد خبر : 16078
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۵۵

تیم بهروز عطایی در لیگ برتر والیبال یکه تازی می کند

تیم بهروز عطایی در لیگ برتر والیبال یکه تازی می کند
تیم بهروز عطایی سرمربی والیبال ایران در لیگ برتر والیبال کشورمان نیز یکه تازی می کند.؛

بردهایپیاپی و یکه تازی بهروز عطایی درلیگ برتر والیبال ایران ادامه دارد. سرمربی تیم ملی والیبال که اکنون در رقابتهای باشگاهی سرمربی هراز آمل نیز است امروز به یک پیروزی دلچسب دیگر دست یافت.

تیم او در رقابتی که با مس رفسنجان در دیداری خانگی داشت 3 بر 0 پیروز شد. او بعد از این دیدار اعلام کرد از عملکرد تیمش رضایت داشته و طبق بازی های پیش رو هدف گذاری و حرکت می نماییم.

به گفته او تیمش نسبت به فصل قبل با تغییر زیادی مواجه شده است. او از بازیکنانش این انتظار را دارد که طبق برنامه و اهداف تعیین شده پیش بروند.

عطایی یادآور شد: شاگردانش در هر بازی به مراتب بهتر از دیدارهای گذشته بازی می کنند و این یک پیام و نوید خوب بوده و باید در تلاش باشیم تا به شکل و الگوی اصلی تیمی که مدنظر قرار داریم دست یابیم.

سرمربی هراز آمل عطایی با تیم خود پیش از این توانسته بود با نتیجه 3 بر 0 شهرداری گنبد را شکست دهند. مقابل گیتی پسند 3 بر 1 به برتری برسند و امروز نیز مس رفسنجان را 3 بر 0 شکست دهند. آملی ها البته یک بازی کمتر نسبت به دیگر رقبای خود نیز دارند. یکی از دیدارهای این تیم در هفته نخست با تعویق همراه شد. فدراسیون والیبال در روزهای آتی در این خصوص و زمان آن تصمیم گیری خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
قهرمان والیبال آسیا مقابل نماینده آمل شکست خورد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] بهروز عطایی سرمربی تیم ملی […]

trackback
شهداب یزد در یک قدمی رسیدن به صدر جدول لیگ برتر والیبال | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] خوب و موفقیت در لیگ برتر والیبال در یک قدمی رسیدن […]