کد خبر : 1042
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷

فرهاد مجیدی فصل آینده سرمربی استقلال می ماند یا نه

فرهاد مجیدی فصل آینده سرمربی استقلال می ماند یا نه

فرهاد مجیدی در فصل آینده در استقلال مربیگری می کند؟ سرمربی فصل آینده استقلال آیا فرهاد مجیدی خواهد بود یا به تیم جدیدی خواهد رفت؟ در خصوص فرهاد مجیدی و احتمالات سرمربیگری ایشان در این متن بخوانیم. فرهاد مجیدی اسطوره سالهای نه چندان گذشته استقلال، در حال افتخارآفرینی جدیدی با این تیم است البته این

فرهاد مجیدی در فصل آینده در استقلال مربیگری می کند؟ سرمربی فصل آینده استقلال آیا فرهاد مجیدی خواهد بود یا به تیم جدیدی خواهد رفت؟ در خصوص فرهاد مجیدی و احتمالات سرمربیگری ایشان در این متن بخوانیم.

فرهاد مجیدی اسطوره سالهای نه چندان گذشته استقلال، در حال افتخارآفرینی جدیدی با این تیم است البته این بار نه در قالب شماره 7 و بازیکن، بلکه به عنوان یک سرمربی.

فرهاد مجیدی بعد از مدتها و نزدیک به 10 سال، می خواهد استقلال را در ایران قهرمان کند. افتخاری که برای هواداران استقلال بسیار ارزشمند می تواند باشد. در صورت قهرمانی فرهاد مجیدی او در قلب هواداران جای جدیدی پیدا خواهد کرد و شاید به این سادگیها رضایت به خروج او از استقلال ندهند.

با این وجود برخی از رسانه ها از احتمال ترک استقلال توسط فرهاد مجیدی در صورت کسب هر نتیجه ای داده اند . اما این مطلب نه تایید و نه تکذیب شده و در حد حدس و گمان است.

گفته می شود که فرهاد مجیدی پیشنهاد خوبی از دوبی دریافت کرده و در فصل آینده پیشنهاد عالی این تیم عربی را بررسی خواهد کرد. حالا باید منتظر ماند و دید که فرهاد مجیدی در فصل آتی با استقلال می ماند یا تصمیم به خروج از این باشگاه خواهد گرفت. شاید همه چیز برای اتفاق افتاده تصیمات جدید منطور به چگونگی پایان لیگ توسط یاران مجیدی داشته باشد. چنانچه فرهاد مجیدی بتواند با کسب امتیارزات و بازیهای درخشان قهرمان لیگ برتر ایران شود، شاید هر گونه پیشنهاد دیگری توسط این سرمربی مسموع نشده و در استقلال ماندنی شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها