کد خبر : 4752
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲

آرات حسینی با لباس جالب مسی و ابراز علاقه به ستاره آرژانتینی

آرات حسینی با لباس جالب مسی و ابراز علاقه به ستاره آرژانتینی

آرات حسینی با لباس جالب لیونل مسی و ابراز علاقه به ستاره آرژانتینی. این عکس قدیمی و مربوط به چند سال پیش می باشد اما به بهانه یافتن این عکس، مروری کوتاه بر زندگینامه آرات حسینی می کنیم. آرات حسینی کودک نابغه فوتبالی ایران و جهان که از سنین کم با نبوغ و توانایی بالای

آرات حسینی با لباس جالب لیونل مسی و ابراز علاقه به ستاره آرژانتینی. این عکس قدیمی و مربوط به چند سال پیش می باشد اما به بهانه یافتن این عکس، مروری کوتاه بر زندگینامه آرات حسینی می کنیم.

آرات حسینی کودک نابغه فوتبالی ایران و جهان که از سنین کم با نبوغ و توانایی بالای بدنی خود، چشم جهانیان را به سمت خود جلب کرد.

آرات حسینی هنوز 10 ساله هم نشده و متولد سال 92 است. وی در بابل از شهرهای استان مازندران متولد شده و به سبب آمادگی بدنی بالایی که دارد تقریبا در بین تمامی فوتبال دوستان جهان با وجود سن کمش شناخته شده است.

آرات حسینی با لباس رسمی

لباس رسمی پوشیدن آرات حسینی

آرات می تواند تبدیل به یک لیونل مسی دیگر شود. قدرت و توانایی و مهارت های خاص او به گونه ای است که شاید بسیاری بازیکنان بزرگ دیگر که الان در لیگ های مطرح جهان بازی می کنند، در سن او به اندازه نصف آرات نیز توانایی نداشته باشند. حالا آرات چنان چه با قدرت و انگیزه بدون کم کاری تمرینات خود را زیرنظر مربیان مجرب ادامه دهد مطمئنا می تواند به اعجوبه فوتبال جهان در آینده تبدیل شود. این اتفاق نیز شدنی است.

پدر آرات، محمد به دلیل استعدادیابی به موقع و فهمیدن استعداد خاص پسرش، توجه ویژه ای از کودکی به او داشته و پیگیر تمرینات حرفه ای آرات بوده است.

عکس پدر آرات حسینی

محمد حسینی پدر آرات

محمد حسینی در بسیاری از اوقات نیز در نقش مربی فرزندش ظاهر شده و تمام تلاش خود را برای شکوفا کردن استعدادهای آرات به کار میگیرد.

آرات حسینی به نظر می رسد در ژیمناستیک و آکروبات نیز دارای استعدادهای خاصی است.

محمد حسینی پیش از این اعلام کرده بود وقتی که آرات تنها سه ماه سن داشته و نوزاد بود، به داشتن دست های قوی او پی برده است.

در زیر عکسی از آرات حسینی با تیشرتی که عکس مسی در آن است را ببینید.

آرات حسینی لیونل مسی

آرات حسینی و لیونل مسی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عکس آرات حسینی در سپاهان اصفهان با قرارداد جدید | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] را امضا کرد. حضور آرات حسینی در سپاهان و عکس […]