کد خبر : 1659
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

فوتبالیستها چند ساعت در اینستاگرام و فضای مجازی وقت می گذارند

فوتبالیستها چند ساعت در اینستاگرام و فضای مجازی وقت می گذارند

فوتبالیست های بزرگ چند ساعت در اینستاگرام و فضای مجازی هستند؟ ارتباط فوتبالی ها با فضای مجازی و اینستاگرام چگونه است؟ مربیان و بازیکنان فوتبالیست بزرگ تا چند ساعت در فضای مجازی وقت می گذرانند و آیا سرمربیان بزرگ انگلیسی وقت زیاد خود را در فضای مجازی سپری می کنند؟ عموما فوتبالیستها و مربیان موفق

فوتبالیست های بزرگ چند ساعت در اینستاگرام و فضای مجازی هستند؟ ارتباط فوتبالی ها با فضای مجازی و اینستاگرام چگونه است؟ مربیان و بازیکنان فوتبالیست بزرگ تا چند ساعت در فضای مجازی وقت می گذرانند و آیا سرمربیان بزرگ انگلیسی وقت زیاد خود را در فضای مجازی سپری می کنند؟

عموما فوتبالیستها و مربیان موفق در تمامی حوزه ها مخصوصا در حوزه ورزش که نیاز بیشتری به آرامش ذهنی و جسمی و تنظیم وقت خواب دارد؛ تعادل را در زندگی رعایت می کنند و معمولا میانه چندان زیادی برای وقت گذاشتن در اینستاگرام و تلگرام و فیس بوک و فضای مجازی ندارند و یا آن را به بهترین شکل ممکن مدیریت می کنند.

ورزشکاران و افراد موفق نه معتاد فضای مجازی می شوند و کل زندگی خود را به آن گره می زنند و نه از ظرفیتهای کم نظیر و مطلوب شبکه های اجتماعی و رسانه های مجازی غافل می شوند.

البته نمونه های بسیاری زیادی از بازیکنان بزرگ را می توانیم یاد کنیم که هر چقدر بیشتر از این فضای مجازی فاصله گرفتند، به آرامش بیشتر و موفقیتهای روزافزونی نیز دست یافتند.

برای مثال رالف رانکینگ سرمربی منچستر یونایتد که خود سالیان سال در سطح اول فوتبال انگلیس نیز فعالیت کرده وقتی از او در خصوص رفتار بازیکنان و خانواده آنها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اینترنت سوالی می پرسند پاسخ جالبی می دهد.

این سرمربی کارکشته و قدیمی فوتبال انگلیس می گوید:

[quote]من در فیس بوک و اینستاگرام نیستم و علاقه ای نیز به این چیزها ندارم. در 6 ماه اخیر نیز فرصت کافی برای خواندن این قبیل مسائل نداشتم.[/quote]

این مورد، یک نمونه از صدها یا شاید هزاران مورد از مربیان و افراد موفق فوتبالی بوده که ارتباط خود با فضای مجازی را برای حفظ تمرکز و موفقیت در فوتبال به حداقل رساندند، البته این موضوع دلیلی بر اینکه نسخه واحدی به همگان داده و بگوییم به صورت کامل از فضای مجازی فاصله بگیریم؛ نخواهد بود.

چرا که بسیاری از فوتبالیستهای مطرح مثل رونالدو در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز کم و بیش فعالند و نقدها و نظرات و تحلیلهای فضای مجازی را خوانده و در امور خیرخواهانه نیز با بهره گیری از قدرت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خود فعالیت می کنند.

حتی گفته می شود درآمدی که کریستین رونالدو از صفحه اینستاگرام خود بابت تبلیغات در آن کسب می کند، رقمی نجومی است.

افراد موفق چند ساعت با اینستاگرام فعالیت می کنند

ضرب المثل جالب عربی در خصوص لزوم برخورداری از تعادل؛ تاکید می کند: «خیر الامور اوسطهم»؛ بهترین کارها نگه داشتن حد وسط در آن است.

نکته مهم در زندگینامه بازیکنان حرفه ای و تاپ بزرگ در سطح اروپا نشانگر آن بوده که اکثر این افراد ساعت خواب منظم و خوبی داشته و معمولا برای داشتن تمرین و بدن مناسب قبل از ساعت 10 یا 11 شب می خوابند و صبح زود نیز از خواب بلند می شوند. رسیدن به این مهم نیازمند تغییر در سبک زندگی و استفاده معقول و منطقی از فضای مجازی و زیاده روی نکردن آن برای ورزشکاران و هر فردی که می خواهد در زندگی موفق شود؛ می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها