کد خبر : 3924
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰

رونالدو و مسی برای هر پست تبلیغ اینستاگرام چقدر پول می گیرند

رونالدو و مسی برای هر پست تبلیغ اینستاگرام چقدر پول می گیرند

تعرفه و هزینه تبلیغات در پیج اینستاگرام رونالدو و مسی چقدر است و هر کسی که بخواهد برای تبلیغات محصول خود در صفحه اینستاگرام یا توئیتر رونالدو یا مسی اقدام کند، چقدر باید هزینه کند؟ به گزارش مارال نیوز، با اعلام گزارش های رسمی از سوی رسانه های انگلیسی، میزان هزینه و تعرفه تبلیغات در

تعرفه و هزینه تبلیغات در پیج اینستاگرام رونالدو و مسی چقدر است و هر کسی که بخواهد برای تبلیغات محصول خود در صفحه اینستاگرام یا توئیتر رونالدو یا مسی اقدام کند، چقدر باید هزینه کند؟

به گزارش مارال نیوز، با اعلام گزارش های رسمی از سوی رسانه های انگلیسی، میزان هزینه و تعرفه تبلیغات در پیج اصلی کریستیانو رونالدو مشخص شده است.

ثروت رونالدو از اینستاگرام

درآمد رونالدو از اینستاگرام بیشتر است یا مسی

تعداد فالورهای رونالدو در شبکه های اجتماعی به بیش از هفتصد میلیون رسیده که رقم اعجاب برانگیزی است. 450 میلیون نفر نیز تعداد فالورهای رونالدو در اینستا هست.

کریستیانو رونالدو چقدر پول از اینستاگرام درآورده است

پول تبلیغات در اینستای مسی و رونالدو

هضم عدد بالای دنبال کنندگان رونالدو شاید برای خیلی از مردم سخت باشد. برای دانستن تعداد واقعی و بالای دنبال کنندگان رونالدو کافی است این را بدانیم که 700 میلیون به اندازه 8 یا 9 برابر بیشتر از کل جمعیت ایران است.

اینستاگرام رونالدو

اینستاگرام کریستیانو رونالدوی افسانه ای

حالا طبیعی است که برای چنین حجمی از دنبال کنندگان واقعی، رقم و هزینه ای که از سوی رونالدو و گردانندگان پیج ایسنتاگرام او برای هر تبلیغ اینترنتی گرفته شود، ارقام نجومی و بالایی باشد.

هزینه تبلیغات در پیج رسمی رونالدو

رسانه های انگلیسی اعلام کردند که درآمد کریستیانو رونالدو به واسطه تبلیغات و هزینه هایی که از تبلیغ کنندگان می گیرد، بیشتر از درآمد بسیاری از فوتبالیستهای مشهور در زمین چمن است.

عکس رونالدو و مسی دو اسطوره تکرار نشدنی فوتبال در کنار هم؛ این دو فوتبالیست در فضای مجازی نیز برای درآمدزایی بیشتر رقابت دارند.

هزینه مسی و رونالدو برای تبلیغات

رونالدو که در حال رسیدن به سن 38 سالگی نیز است؛ برای هر پست تبلیغاتی در فضای مجازی نزدیک به 900 هزار دلار تا یک میلیون دلار دریافت می کند.

درآمد و پولی که رونالدو از هر تبلیغ می گیرد

رونالدو چقدر پول برای هر تبلیغ محصول تجاری می گیرد

بیشترین میزان درآمدی که از فضای مجازی می شود به دست آورد، در کل جهان و تاکنون به رونالدو اختصاص یافته تا او تبدیل به پادشاه این فضا و شبکه های مجازی شود.

حالا رونالدو تنها در فوتبال و املاک سرمایه گذاری نمی کند بلکه او از فضای مجازی و استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی همچون توئیتر و اینستاگرام نیز به بهترین شکل برای درآمدزایی استفاده می کند. البته طبیعی است که هر گونه اختلال و اشکال سرعت و باز کردن اینستاگرام و شبکه های اجتماعی مرتبط آنها می تواند آینده درآمدزایی این قبیل بازیکنان در فضای مجازی را با مخاطراتی همراه سازد.

درآمد رونالدو از صفحه اینستاگرام

کریستیانو رونالدو و پول تبلیغات مجازی

حتی گفته شده که این میزان از درآمد کریستیانو رونالدو و پولی که از شبکه های اجتماعی اینستا و توئیتر در می آورد، به مراتب بیشتر از قراردادهای او در زمین بازی است.

رونالدو دراینستاگرام تا کنون بیش از سه هزار و سیصد پست فرستاده است.

با چنین حجم از درآمدی مطمئنا جورجینیا همسر کریستیانو رونالدو و فرزندانش از نظر درآمد مالی با مشکلی مواجه نشوند البته این را هم باید در نظر گرفت که همه چیز در پول خلاصه نمی شود و خوشبختی اتفاق عمیقی است که تنها نمی شود با پول خرید.

مسی برای پست تبلیغاتی در اینستا چقدر پول می گیرد

گزارشهایی نیز به این موضوع پرداخته که لیونل مسی برای هر پست تبلیغاتی خود در اینستا بین 650 هزار دلار تا یک میلیون دلار دریافت می کند.

صفحه رسمی لیونل مسی و درآمد اینترنتی

مسی و میزان درآمد از فوتبال و اینستاگرام

بنابراین لیونل مسی کافی است که در هر ماه چهار یا پنج پست تبلیغاتی در صفحه رسمی و شخصی خود ارسال کند تا درآمد او از کل دستمزدش در بازی با تیم متمول پاریس سن ژرمن بیشتر شود.

بازیکنان محبوب و مشهوری مثل رونادو و مسی، حالا نه از محیط ورزشی و فوتبال بلکه از طریق صفحات اجتماعی خود نیز می توانند پول پارو کنند.

مطلب مرتبط فوتبالیستها چند ساعت در اینستاگرام وقت می گذارنند و ایده عکس پروفایل اینستاگرام و تلگرام برای پسران لاکچری را نیز می توانید در سایت ما نیم نگاهی بیاندازید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مسی چند گل با رونالدو و دایی برای آقای گلی فوتبال جهان فاصله دارد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] لیونل مسی و رونا&#1604… […]

trackback
کریستیانو رونالدو در تعطیلات چه می کند؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] پشتکار و ممارست رونالدو برای کسب موفقیت […]