کد خبر : 28547
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

فیلم خنده پیکه به پاکو خمس و تعجب از تشابه اسم تراکتورسازی

فیلم خنده پیکه به پاکو خمس و تعجب از تشابه اسم تراکتورسازی
پیکه که با سوال میهمان برنامه در خصوص این که ایا اطلاع از حضور پاکو خمس در تراکتورسازی دارد مواجه شد واکنش متفاوتی داشت.؛

ویدیو و فیلم لحظه حضور پیکه در برنامه یوتیوب و خنده پیکه به پاکو خمس سرمربی تراکتورسازی تبریز. فیلمی که به شکل گسترده وایرال شده است تا سوژه برنامه یوتیوبی وایرال شود.

پیکه که با سوال میهمان برنامه در خصوص این که ایا اطلاع از حضور پاکو خمس در تراکتورسازی دارد مواجه شد واکنش متفاوتی داشت.

فیلم برخورد متفاوت پیکه با سوال میهمان برنامه یوتیوبی را ببینیم.

فیلم یوتیوبی جرارد پیکه در خصوص تراکتورسازی و پاکو خمس

پیکه که در برنامه مشهور یوتیوبی حضور داشت با سوال یکی از میهمانان مواجه شد. این میهمان پرسید که آیا اطلاع دارد پاکو خمس در کشور ایران سرمربی چه باشگاهی می باشد؟

جرارد پیکه از این موضوع اطلاعی نداشت و به این خاطر جواب می دهد: نه. خودت بگو در چه باشگاهی است.

میهمان برنامه به وی توضیح می دهد که وی در تیمی به نام تراکتورسازی سرمربیگری می کند. در این حین پیکه حس می کند که میهمان در حال شوخی کردن با وی است به این خاطر شروع به خنده می کند. علت این خنده ها نیز می تواند مفهوم و معنای یکسان اسم تراکتورسازی در زبان اسپانیایی و همچنین اسم خاص آن باشد.

پیکه

میهمان برنامه نیز که متوجه می شود پیکه فکر می کند با وی شوخی شده اعلام می کند که جدی گفته است. میهمان توضیح می دهد که این نام یک باشگاهی بزرگ و قدیمی فوتبال است.

پیکه نیز در ادامه اعلام می کند که چون تصور کرده میهمان با او شوخی دارد به حالت طنز جواب داده و ادای پاکو خمس را در آورده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
دوئل مس رفسنجان و تراکتور و شکسته شدن مقاومت تیم میهمان در دقایق آخر | مارال نیوز
8 ماه قبل

[…] مهم مس رفسنجان و تراکتورسازی تبریز به […]