کد خبر : 3966
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶

قانون تعویض فوتبال در سال 1401 و بعد از آن

قانون تعویض فوتبال در سال 1401 و بعد از آن

قانون تعویض در فوتبال چه تغییراتی داشته و تعویض بازیکنان از سال 1401 به چه شکلی درخواهد آمد. بررسی تعداد تعویض های هر تیم فوتبال در مسابقات رسمی. به گزارش مارال نیوز، جلسه امروز فدراسیون فوتبال برای قانون گذاری تعویض های فوتبال در سال 2022 میلادی برگزار شد تا در این خصوص به قانون جامع

قانون تعویض در فوتبال چه تغییراتی داشته و تعویض بازیکنان از سال 1401 به چه شکلی درخواهد آمد. بررسی تعداد تعویض های هر تیم فوتبال در مسابقات رسمی.

به گزارش مارال نیوز، جلسه امروز فدراسیون فوتبال برای قانون گذاری تعویض های فوتبال در سال 2022 میلادی برگزار شد تا در این خصوص به قانون جامع و جمع بندی نهایی دست یابند.

پساز استماع نظرات موافق و مخالف با تصویب نهایی، در نهایت مقرر گردید تعداد بازیکنان تعویض در سال 1401 شمسی و 2022 میلادی به بعد، به صورت دائمی 5 تعویضه شود.

پیش تر از این تعداد تعویض بازیکنان 3 نفر بود که به دلیل شیوع کرونا موقتا تعداد تعویضها به 5 و گاها 6 رسیده بود.

تعویض در فوتبال

میزان تعویضهای فوتبال برای هر تیم چقدر است

حالا با وجود فروکش کردن نسبی ویروس کرونا، مقرر گردیده در تمامی مسابقاتی که تحت نظر فیفا برگزار می شود، تحویض 5 بازیکن امکان پذیر باشد.

همچنین در خصوص لیگ های داخلی و سایر مسابقات نیز تصمیم گیری با قانون گذاران و مسئولان آن کشورها خواهد بود.

همچنین در این جلسه به بررسی و آسیب شناسی عدم احترام به داوران نیز پرداخته شد و معضل و مشکلات این بخش به عنوان یک معضل جهانی یاد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها