کد خبر : 358
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

لیگ برتر 1401 از چه تاریخی شروع می شود

لیگ برتر 1401 از چه تاریخی شروع می شود

زمان شروع لیگ برتر فوتبال در سال 1401 اعلام شد. زمان تقریبی آغاز لیگ برتر در سال 1401/1402 با اعلام فدراسیون فوتبال اعلام گردید و گویا فصل جدید مسابقات خیلی زودتر از موعد پیش بینی شده آغاز خواهد شد. با توجه به اینکه کنفدراسیون فوتبال اسیا با بررسی تمامی جوانب و اتخاذ نظرات کارشناسانه تصمیم

زمان شروع لیگ برتر فوتبال در سال 1401 اعلام شد. زمان تقریبی آغاز لیگ برتر در سال 1401/1402 با اعلام فدراسیون فوتبال اعلام گردید و گویا فصل جدید مسابقات خیلی زودتر از موعد پیش بینی شده آغاز خواهد شد.

با توجه به اینکه کنفدراسیون فوتبال اسیا با بررسی تمامی جوانب و اتخاذ نظرات کارشناسانه تصمیم نهایی خود برای برگزاری لیگ قهرمانان اسیا را طبق تقویم یوفا گرفته بدین منظور مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور نیز بر اساس آن خیلی زودتر از زمانهای مشابه قبلی برگزار خواهد شد.

طبق برنامه اعلامی به احتمال زیاد شروع لیگ برتر 1401/1402 از مردادماه باشد. اگر دقیقتر هم بخواهیم بگوییم اواخر مرداد یا اوایل شهریور سوت آغاز لیگ برتر فوتبال کشور در فصل جدید را خواهیم شنید.

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر می گوید تلاش شده تا فصل جدید رقابتها به گونه ای برنامه ریزی شود که پیش از جام جهانی شاهد انجام حدود 13 بازی نیز باشیم.

اگر این اتفاق نیافتد و لیگ برتر نیز با تاخیر آغاز شود می تواند این موضوع به کیفیت بازیکنان ملی پوش نیز صدمه وارد کند علاوه بر آن پنج ماه بعد از جام جهانی نیز لیگ قهرمانان آسیا آغاز خواهد شد.

همچنین رقابتهای لیگ برتر فصل جاری نیز در 8 خرداد به پایان خواهد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها