کد خبر : 30016
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

قطع همکاری لوئیس کاسترو با بوتافوگو وی را النصری می کند؟

قطع همکاری لوئیس کاسترو با بوتافوگو وی را النصری می کند؟
احتمال نشستن لوئیس کاسترو در نیمکت النصر عربستان بیشتر از قبل شده است. چرا که این سرمربی با باشگاه سابق خود یعنی بوتافوگو قطع همکاری کرد؛

احتمال نشستن لوئیس کاسترو در نیمکت النصر عربستان بیشتر از قبل شده است. چرا که این سرمربی با باشگاه سابق خود یعنی بوتافوگو قطع همکاری کرد.

این سرمربی پرتغالی که از حمایت رونالدو نیز برخوردار است. در نهایت در پی بررسی پیشنهاد از خارج از کشوری که در آن به مربیگری می پرداخت یعنی برزیل تصمیم به استعفا گرفت.

رسانه ها گمانه زنی می کنند که به زودی و به احتمال فراوان لوئیس کاسترو به عنوان سرمربی یاران رونالدو در عربستان یعنی النصر برگزیده و معرفی شود.

لوئیس کاسترو

ابراز علاقه مندی رونالدو برای انتخاب کاسترو به عنوان سرمربی النصر

تمایل رونالدو برای انتخاب این سرمربی باعث شد تا در نهایت این سرمربی کهنه کار شناخته شده راهی لیگ عربستان به احتمال زیاد شود. النصری ها جزو تیم هایی بودند که تا کنون درنقل و انتقالات تابستانی کنونی به موفقیت دست نیافتند. آنها در پی خرید بروزوویچ و حکیم زیاش بودند که هر دو خرید تا کنون به نتیجه نرسیده است.

با این وجود احتمال توافق در روزهای آتی با این بازیکنان یا سایر ستاره ها وجود دارد. مخصوصا که انتخاب سرمربی جدید می تواند تسهیل گر این انتقال یا خریدهای مشابه باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
نظر کاسترو سرمربی النصر عربستان در خصوص ایران و پرسپولیس | مارال نیوز
8 ماه قبل

[…] نشست خبری لوئیس کاسترو سرمربی النصر […]