کد خبر : 3885
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

قیمت بستنی قیفی و عروسکی بعد از هدفمندسازی یارانه ها

قیمت بستنی قیفی و عروسکی بعد از هدفمندسازی یارانه ها

آخرین قیمت جدید بستنی قیفی و عروسکی سوپرمارکتی ها بعد از طرح جدید واریز یارانه کمک معیشتی و اجرای هدفمندسازی یارانه ها چند شده است. به دنبال هدفمندسازی یارانه و آزادسازی قیمت شکر و شیر، افزایش قیمت بستنی های بسته بندی شده سوپرمارکت و کافی شاپها نیز انجام شده است. آخرین نرخ فروش بستنی نرخ جدید

آخرین قیمت جدید بستنی قیفی و عروسکی سوپرمارکتی ها بعد از طرح جدید واریز یارانه کمک معیشتی و اجرای هدفمندسازی یارانه ها چند شده است.

به دنبال هدفمندسازی یارانه و آزادسازی قیمت شکر و شیر، افزایش قیمت بستنی های بسته بندی شده سوپرمارکت و کافی شاپها نیز انجام شده است.

قیمت بستنی در بستنی فروشی های ایران

جدیدترین نرخ فروش بستنی در کافی شاپ

آخرین نرخ فروش بستنی

نرخ جدید فروش بستنی در سوپرمارکتی ها از رسیدن قیمت بستنی قیفی به 7 هزار تومان، بستنی سالار به 12 هزار تومان، مگنوم تا بیست هزار تومان، عروسکی به پنج هزار تومان خبر می دهد.

بستنی در کافی شاپ

بستنی آخرین نرخ

غالبا با رسیدن فصل گرم فروش بستنی هم داغ می شود و بازار جذابتری پیدا می کنند اما روزنامه همشهری در بررسی که داشته از کاهش خریداران بستنی در این روزها خبر می دهد.

بستنی مگنوم و قیفی

قیمتهای جدید بستنی مگنوم، قیفی و عروسکی در 1401

مالک یکی از کافی شاپها نیز در این خصوص به همشهری گفته به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه تولید بستنی مانند شکر و شیر، مجبور شدیم حدود ده درصد قیمت محصولاتمان را افزایش دهیم و این در حالی است که این میزان کافی نیست اما اگر بخواهیم بیشتر گرانتر کنیم، مشتری های خودمان را از دست خواهیم داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تخلف بودن گرانفروشی قند و شکر/ اعلام جدیدترین نرخهای فروش | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مشابه قیمت بستنی های ق&#1740… را نیز می توانید […]