کد خبر : 10654
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۹

لیست بازیکنان بزرگی که در بازی با مس همراه استقلال نیستند

لیست بازیکنان بزرگی که در بازی با مس همراه استقلال نیستند

به گزارش مارال نیوز؛ لیست بازیکنان غایب و خط خورده استقلال اعلام شد؛ ساپینتو اسم چند بازیکن را برای تقابل با مس کرمان خط زد که در این میان نامهای بزرگی نیز شنیده می شود. بازیکنانی که نمی توانند استقلال را در بازی فردا مقابل مس کرمان همراهی کنند تلفیقی از بازیکنانی هستند که یا

به گزارش مارال نیوز؛ لیست بازیکنان غایب و خط خورده استقلال اعلام شد؛ ساپینتو اسم چند بازیکن را برای تقابل با مس کرمان خط زد که در این میان نامهای بزرگی نیز شنیده می شود. بازیکنانی که نمی توانند استقلال را در بازی فردا مقابل مس کرمان همراهی کنند تلفیقی از بازیکنانی هستند که یا دیر به استقلال اضافه شدند و از آمادگی بدنی برخوردار نیستند و یا اینکه کارت بازی آنها صادر نشده است.

برخی از بازیکنان خط خورده استقلال برای بازی فردا نیز ممکن است به دلایل تاکتیکی در بازی مس کرمان جایی در لیست پرستاره و کهکشانی ساپینتو نداشته باشند.

عزیزبک آمانوف که سهمیه زیر 23 سال استقلال است و از ابتدای لیگ نیز چندین بار تا مرز جدایی از استقلال پیش رفته است، کاوه رضایی که کارت بازی او تا چند روز پیش صادر نشده بود، زبیر نیک نفس که به تازگی از بند مصدومیت رها شده و در تمرینات گروهی شرکت می کند، سیاوش یزدانی که جدیدا کارت پایان خدمت سربازی خودش را به دلیل معافیت گرفته و محمدحسین زواری نام 5 بازیکن خط خورده ای هستند که استقلال را در دیدار فردا ساعت 7 عصر مقابل مس کرمان در استادیوم آزادی همراهی نمی کنند.

برای بازی فردای استقلال مجوز حضور 500 تماشاگر زن نیز گرفته شده است تا بانوان نیز بعد از مدتها بتوانند در ورزشگاه آزادی تماشاگر دیدار باشگاهی در لیگ برتر باشند.

هر دو تیم استقلال و مس کرمان تیمهای سه امتیازی جدول هستند و مطمئنا برای بازی فردا برنامه های زیادی برای افزایش اندوخته های امتیازی خود دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها