کد خبر : 31844
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸

لیست خریدهای بارسلونا در ژانویه و تعطیلات زمستانی با ژاوی

لیست خریدهای بارسلونا در ژانویه و تعطیلات زمستانی با ژاوی
توافق و خریدهای بارسلونا در ژانویه و تعطیلات زمستانی با سرمربیگری ژاوی چگونه پیش می رود؟؛

ژاوی هرناندز با وجود اعلام نیاز برای خریداری بازیکنان جدید و قرارداد با بازیکنان برای رفع خلا به دلیل مشکلات مالی آنها چندان در تعطیلات زمستانی و ژانویه موفق عمل نکرده اند.

موندودپورتیوو در این باره اعلام کرده که تنها بارسلونا موفق به یک خرید زمستانی شده و آن نیز ویتور روکه است.

با این وجود در شرایطی که حدود 14 روز تا پایان فصل نقل و انتقالات زمستانی باقی مانده احتمال قرارداد بازیکن جدید با بارسلونا منتفی به نظر می رسد مگر این که بارسلونایی ها بخواهند ستاره یا بازیکنی از تیمشان را فروخته و با جدایی آن موافقت کنند.

گفتنی است به دلیل مشکل مصدومیتی که برای گاوی پیش آمده بارسلونا نتوانسته در بازی های اخیر خود نتیجه های قابل قبولی را کسب کند. آنها در آخرین بازی خود مقابل رئال مادرید نیز با نتیجه عجیب چهار بر یک شکست خوردند تا سنگین ترین شکست چند وقت اخیر خود را متحمل شوند.

ژاوی

با این وجود اعلام شده که ژاوی در پی مصدومیت گاوی اعلام کرده بود که نیازمند جایگزین مناسبی برای اوست. ولی اوضاع فیرپلی مالی و شرایط مالی باشگاه بارسلونا به گونه ای است که کار آنها را برای ورود به نقل و انتقالات زمستانی سخت می کند.

بارسلونا تا حدودی به نظر می رسد لالیگا را برای قهرمانی از دست داده است. آنها در سوپرکاپ اسپانیا نیز به توفیقی دست نیافتند. نوع عملکرد بارسلونا اخیرا هواداران را نیز ناامید کرده است.

با تداوم این روند احتمال تغییراتی در این باشگاه محتمل به نظر می رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها