کد خبر : 30929
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹

آیا ویتور روکه مهاجم 18 ساله برزیلی در این فصل برای بارسلونا بازی می کند؟

آیا ویتور روکه مهاجم 18 ساله برزیلی در این فصل برای بارسلونا بازی می کند؟
چالش پیوستن ویتور روکه به بارسلونا با 18 سال سن. مهاجم 18 ساله برزیلی با چالش های زیادی برای پیوستن به بارسلونا در این فصل مواجه است؛

چالش پیوستن ویتور روکه به بارسلونا با 18 سال سن. مهاجم 18 ساله برزیلی با چالش های زیادی برای پیوستن به بارسلونا در این فصل مواجه است.

با وجود این که قرارداد ویتور روکه با بارسلونا برای فصل آتی به صورت رسمی انجام شده است اما چند مشکل و چالش در پیش رو بوده که این بازیکن از این فصل برای بارسلونا به میدان برود.

اولین مشکلی که سد راه بازی کردن ویتور روکه در بارسلونا در این فصل می شود مشکلات فرپلی مالی بارسا است. قرار است ویتور روکه به صورت قرضی در فصل پیش رو در پارانائنزه بازی کند. ولی با توجه به این که عثمان دمبله از بارسلونا به احتمال زیاد جدا شود در نهایت می توان شاهد حضور زودتر از موعد ویتور روکه در بارسلونا باشیم.

اکنون پیچیدگی هایی بر سر راه انتقال ویتور روکه وجود دارد.

بایستی دمبله از بارسلونا جدا شود و در ادامه رضایت باشگاه برزیلی کنونی ویتور روکه نیز گرفته شود. علاوه بر این یک مشکل دیگر در خصوص بارسلونا این بوده که روند خروجی های این تیم بسیار ضعیف و آرام پیش می رود. این اتفاق باعث وجود مشکلاتی در ثبت قرارداد بازیکنان جدید می شود.

با این وجود پارانائنزه چنانچه بتواند به مرحله بعدی جام لیبرتادورس صعود نماید بعید است اجازه ترک زودتر از موعد ویتور روکه از تیمش را بدهد. و این اتفاق چالش هایی در مسیر بارسلونا برای به خدمت گیری ویتور روکه در این فصل را فراهم می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها