کد خبر : 15797
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱

افشای مخفیانه صحبت امباپه با تیم اروپایی برای قرارداد

افشای مخفیانه صحبت امباپه با تیم اروپایی برای قرارداد
نشریه معتبر اروپایی افشا از قرارداد و تیمی که شدیدا دنبال به خدمت گیری او بود، کرده است.؛

نشریه آ اس گزارش جنجالی و خاصی از تیم هایی که با امباپه برای قرارداد بستن داشتند ارائه کرده است. آنها از مشتری پر و پا قرص و جدی ترین گزینه برای خرید امباپه صحبت کردند.

کیلیان امباپه در ماه می در شرایطی که در حال بازیکن پاری سن ژرمن بود، یک مشتری جدی داشت. نشریه آ اس اعلام کرد که در آن مقطع لیورپول پا پیش گذاشته و برای قرارداد بستن با امباپه پیشنهاد داد. در آن موقع باشگاه پاریسی به هیچ عنوان تمایلی برای فروش امباپه نداشت. به این دلیل رقم بسیار عجیب 400 میلیون یورو را ازلیورپولی ها خواسته بود.

حالا مجددا امباپه ساز جدایی زده است. باشگاه پاریسی نیز به صورت غیر مستقیم اعلام رضایت خود را داشته است البته آنها پیش تر نیز گفته بودند که مقصد او نمی تواند رئال باشد. بنابراین با توجه به اینکه مدیران پاریسی تمایلی به رفتن امباپه به تیم کهکشانی رئال ندارند، احتمالا لیورپول مقصد جدی برای امباپه باشد. مخصوصا که مرسی سایدها در این اواخر در کسب نتیجه مناسب نیز ناکام بوده اند.

پینوشت: اقدام مجدد سران لیورپول برای خرید امباپه شاید این بار با چراغ مثبت پی اس جی مواجه شود. پاری سن ژرمن اکنون در خط حمله خود مهره های متعددی دارد که به نظر می رسد زدن خط قرمز روی چند بازیکن این تیم ضروری است. شرایط اقتصادی پاری سن ژرمن نیز شاید ایجاب کند که چند بازیکن بزرگ از این تیم جدا شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها